English

معاون وزیر علوم در سفر به لرستان:

دانشگاه‌ها می‌توانند به ازای هر ۲۵ دانشجو یک عضو هیات علمی جذب کنند

معاون اداری و مالی وزارت علوم در آئین افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان، از جذب یک عضو هیات علمی به ازای هر 25 دانشجو خبر داد.

دانشگاه‌ها می‌توانند به ازای هر 25 دانشجو یک عضو هیات علمی جذب کنند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، محمدتقی نظرپور در آئین افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان، که با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار خرم‌آباد، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه لرستان، برگزار شد، گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند در قالب فراخوان به ازای هر 25 دانشجو، یک عضو هیات علمی جذب کنند.

جذب هیات علمی، با انتشار فراخوان

معاون اداری و مالی وزیر علوم، افزود: مجوز لازم در این زمینه از سوی مرکز اداری و استخدامی اخذ شده و دانشگاه‌ها می‌توانند در دوره‌های میان مدت و بلند مدت، با انتشار فراخوان، هیات علمی مورد نیاز خود را جذب کرده و بکارگیری کنند.

نظرپور، ادامه داد: اعتبارات دانشگاه‌ها حدود  8 هزار میلیارد تومان بود که 40 درصد آن تخصیص یافته و این میزان تا پایان شهریور ماه سال جاری به 50 درصد نیز خواهد رسید.

وی، افزود: در بخش اعتبارات عمرانی نیز 70 درصد اعتبارات تخصیص یافته که امیدواریم در رشد مراکز دانشگاهی و بالارفتن سرانه فضاهای آموزشی، تاثیر بسزایی داشته باشد.

سرانه فضای آموزشی دانشگاه لرستان رشد قابل توجهی داشته است

معاون وزیر علوم، با اعلام این نکته که سرانه فضای آموزشی دانشگاه لرستان از رشد خوبی برخوردار بوده است، تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه ساخت فضاهای آموزشی جدید صورت گرفته که امیدوارم پس از افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان، ساختمان پیشین به دانشکده‌ها واگذار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی