English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید جذاب و نوآورانه باشد

حبیب الله خجسته‌پور در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس لرستان، گفت: با تکرار برنامه‌های کلیشه‌ای نمی توان نسل جوان را جذب کرد، لذا باید برنامه‌های هفته دفاع مقدس جذاب، نوآورانه و حامل ارزش‌های ناب این دوران باشد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید جذاب و نوآورانه باشد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، حبیب الله خجسته‌پور روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس لرستان، گفت: با تکرار برنامه‌های کلیشه‌ای نمی توان نسل جوان را جذب کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، تصریح کرد: در سال‌های پس از دفاع مقدس اقدامات مناسبی در حوزه‌های مختلف انجام شده اما به نظر می‌رسد آنگونه که شایسته خانواده شهدا و ایثارگران است نتوانسته‌ایم ارزش‌های این دوران طلایی را به نسل بعد منتقل کنیم.

ویژگی‌های دوران دفاع مقدس باید با زبانی نو ارائه شود

وی اظهار داشت: باید هر ساله ویژگی‌های دفاع مقدس با زبانی نو به جوانان معرفی شود چرا که با توجه به هجمه‌های فرهنگی امروز علیه جوانان جمهوری اسلامی، تبیین ارزش های جنگ تحمیلی راهکار مناسبی برای مقابله با این هجوم فرهنگی است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: معرفی ارزش و آرمان‌های دفاع مقدس یک وظیفه انسانی و نه اداری است که باید برای این مهم زینب وار اقدام کنیم.

وحدت ملی عامل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس بود

حبیب الله خجسته‌پور، وحدت و همبستگی ملی را یکی از دلایل اصلی پیروزی در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در ایام فعلی که در حال عبور از گردنه سخت اقتصادی هستیم باید همانند دفاع مقدس مردم پای کار باشند و مسئولان نیز خدمت خالصانه و بی منت را تنها اقدام عملی بدانند.

در هفته دفاع مقدس، مدیران به دیدار خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بروند

وی، تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس به نحوی برنامه ریزی شود که مدیران از تمامی خانواده تمام شهدا، ایثارگران و جانبازان دیدار کرده و از آنان دلجویی کنند تا برخی از این خانواده‌ها که حق بر گردن انقلاب و ما دارند، در مهجوریت نمانند.

احداث باغ موزه دفاع مقدس در لرستان ضروری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، همچنین گفت: لرستان علیرغم آنکه استان مرزی نبوده اما خسارات وارده و دلاوری رزمندگان آن کمتر از سایر نقاط نیست که همین امر ضرورت راه‌اندازی مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس را دوچندان می کند تا معرفی این رشادت‌ها به نحو شایسته و ماندگار انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه