English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد؛

توجه بیشتر به ظرفیت های گردشگری جزیره هرمز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به نیاز توسعه پایدار جزیره هرمز باید ظرفیت‌های گردشگری این جزیره مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

توجه بیشتر به ظرفیت های گردشگری جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «بهروز اکرمی» در نشست کمیته امور اجتماعی و فرهنگی ستاد راهبری سند توسعه پایدار جزیره هرمز، عنوان کرد: مهمترین ظرفیت جزیره هرمز، گردشگری آن است که با استفاده از آن علاوه بر ساکنین جزیره، هرمزگانی ها نیز از این ظرفیت بهرمند می‌شوند و می‌تواند موجب رونق گردشگری استان گردد.

وی تاکید کرد: جزیره هرمز پتانسیل و ظرفیت تبدیل شدن به زیبا ترین جزیره خلیج فارس را دارد که باید در این مسیر گام برداشت و این امر تنها با همکاری اهالی جزیره و شهرداری و اعضای شورای شهر آن میسر خواهد شد.

اکرمی ساماندهی فضای شهری جزیره هرمز را ضروری دانست و بیان داشت: همیشه نباید منتظر اعتبار و بودجه ماند و برخی از کارها را می توان با ایده های جدید و بهره گیری از امکانات موجود انجام داد و ساماندهی فضای شهری از آن کارهایی است که نیاز به خلاقیت  دارد.

وی تاکید کرد: تمامی مناطق جزیره هرمز به حدی بکر و جذاب است که حتی با چندین بار سفر به این جزیره قادر به مشاهده همه آنها نخواهیم شد و با هر سفر مناطق جدید و قابل توجه برای بازدید در این جزیره وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به برگزاری همه ساله جام هرمز در این جزیره اشاره کرد و گفت: یکی از ظرفیت های خوب این جزیره استفاده از ظرفیت های مختلف آن است، اداره کل ورزش و جوانان می تواند با برگزاری مسابقات مختلف از قبیل قایقرانی، ماهیگیری و غیره در جزیره هرمز موجب نشاط اهالی این جزیره و حتی مردم دیگر نقاط استان یا کشور شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه