English

امام جمعه اهل سنت بیجار:

صدور حکم دستگاه قضایی برای افراد ضد انقلاب جهت حفظ امنیت ملی و حفظ جان شهروندان است

امام جمعه اهل سنت بیجار با اشاره به اعتصاب برخی از شهر های کردستان در اعتراض به حکم اعدام 3 تن از افراد شرور و ضد انقلاب کومله گفت: اعتصاب برخی از مردم کردستان در اعتراض به حکم قضایی شروران توجه به ندای دشمن است.

صدور حکم دستگاه قضایی برای افراد ضد انقلاب جهت حفظ امنیت ملی و حفظ جان شهروندان است

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفتگواختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج کردستان در بیجار، با اشاره به اعدام 3 تن از محکومین دادگاه های انقلابی اشاره و بیان کرد: این  3 تن از اعضای کومله بوده و سوابق کیفری داشتند و اتهام اینان اقدام علیه امنیت ملی است.

وی با بیان اینکه یکی از این 3 تن رامین حسین پناهی است که  با اقدام مسلحانه علیه نیروهای نظامی و شلیک گلوله در صدد نا امن جلوه دادن کشور بود گفت: این منافقین علیه امنیت ملی و نا امن جلوه دادن منطقه حرکت کردند.

محمدی افزود: صدور حکم دستگاه قضایی برای این افراد ضد انقلاب جهت حفظ امنیت ملی و حفظ جان شهروندان است.

امام جمعه اهل سنت بیجار با عنوان این مهم که تمامی اقدامات و حرکات انجام شده توسط این افراد ضد انقلاب مردم را متضرر و موجب امنیتی شدن منطقه می شود اظهار کرد:  این امر موجب نا امن جلوه دادن و تضعیف سرمایه گذاری و ساختار اقتصادی منطقه است.

رسانه ها در راستای انعکاس شهادت مدافعان مرزی مریوان بی انصافی کردند

وی  به شهادت یازده تن از پاسداران و بسیجیانی که در منطقه مرزی مریوان به شهادت رسیدند اشاره کرد و افزود: در جریان به شهادت رساندن یازده نفر از پاسداران و بسیجیانی که در منطقه مرزی مریوان شهید شدند رسانه ها بسیار ضعیف عمل کردند.

امام جمعه اهل سنت بیجار ادامه داد :هدف این سربازان حفظ حاکمیت اسلامی و امنیت منطقه بود که مظلومانه شهید شدند و رسانه ها در این باره بی انصافانه حرکت کردند  و آنگونه که باید عمل نکردند.

ماموستا محمدی بیان کرد: اقدام این 3 تن از اعضای کومله کاملا مشخص و آن اقدام علیه امنیت ملی برای جوانان و مردم  بود.

وی افزود: در نتیجه حکم صادر شده از دیوان قضایی کاملا قانونی و مشروع است و مردم ما باید بدانند این حکم در راستای حفظ امنیت مردم بوده است.

وی در ادامه به موشک باران حزب دموکرات توسط نیروهای انقلابی سپاه اشاره و بیان کرد: حزب دموکرات یک حزب نظامی و تجزیه طلب بوده که بسیاری از مردم بی گناه ،علما و روحانیون ما را ترور کردند و اقدام سپاه علیه مقر این حزب یک اقدام مشروع و در راستای ایجاد امنیت بوده و این مهم بیانگر اقتدار نظام مقدس انقلاب و سربازان جان بر کف سپاه است.

محمدی ادامه داد: سربازان مخلص سپاه با این حرکت انقلابی و مجاهدانه اقتدار و عظمت نظام و نیروهای نظامی را بار دیگر ثابت کردند.

وی بیان کرد: دشمنان ما باید بدانند همه فرق و اقوام از ترک، لر، بلوچ، عرب و فارس و... همگی حافظ امنیت و نظام هستند و این حرکت سپاه درس عبرتی برای خود فروختگان استکبار جهانی است که با ترقه بازی و آتش افکنی قصد مخل کردن نظم و دست درازی به امنیت کشور را دارند.

اعتصاب مردم علیه حکم قضایی، توجه به ندای شیطانی دشمن است

ماموستا محمدی گفت: خائنین و متجاوزگران آگاه باشند این دست درازی به امنیت ملی ایران اسلامی و مقابله سربازان جان بر کف سپاه بار دیگر اقتدار نظام و حفظ خطوط نظام که همان حفظ ارزش ها و حاکمیت اسلامی و حفظ حقوق و امنیت مردم منطقه و برای همگی ما خط قرمز است و در این راستا ملت ایران و نظام مقدس انقلاب اسلامی از هیچ مسئله ای ترس و واهمه ای ندارند.

وی در ادامه به اعتصاب بعضی از شهر های کردستان در محکومیت اقدام دستگاه قضا اشاره  وبیان کرد: اقدام برخی از مردم در اعتراض به حکم قضایی برای این 3 تن شرور و اعضای دموکرات جای بسی تأسف دارد  ،مردم انقلابی ما باید هوشیار باشند و به ندای دشمن که قصد آتش افروزی و جنگ و ناامن کردن منطقه را دارد توجه نکنند.

خطیب جمعه اهل سنت بیجار ادامه داد: قطعا در جریان اعتصاب این افراد توسط  دشمن و به ندای دشمن بوده است و این قبیل اقدامات هیج منفعتی ندارد و مردم ما باید هوشیار باشند.

ماموستا محمدی گفت: این اقدام دستگاه قضایی جای بسی تشکر دارد چرا که در راستای امنیت ملی و حفظ جان و ناموس مردم و حفظ ارزش های اسلامی است.

به گفته وی هر نوع خروج و حجمه و تضعیف نظام اسلامی شرعا حرام و عدول از انصاف است لذا توصیه می شود ملت شریف کردستان همچون گذشته هوشیار و به فرا فکنی ها و هجمه های رسانه ای  دشمن جواب قاطع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • س ص ح پ ق

    بلی مفید است .

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه