English

استاندار کرمانشاه:

بانک‌ها هرچه سریع‌تر واحدهای تملک شده را تعیین تکلیف کنند

استاندار کرمانشاه با تأکید بر تعیین تکلیف سریع بانک‌ها در رابطه با واحدهای تملک شده، گفت: بهبود فضای کسب‌وکار یکی از اولویت‌های بسیار مهم مدیریت ارشد کرمانشاه است که با جدیت آن را دنبال می‌کند.

بانک‌ها هرچه سریع‌تر واحدهای تملک شده را تعیین تکلیف کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کرمانشاه اظهار داشت: بانک‌ها باید واحدهایی را که تملک کرده‌اند را هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف کنند و برنامه زمان‌بندی‌شده در این زمینه را ارائه دهند.

مقام عالی استان تأکید کرد: وضعیت شاخص‌های موجود کرمانشاه و تعیین تکلیف بانک‌ها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که یک کارآفرین هنگام سرمایه‌گذاری در هر استان، ابتدا آن را بررسی و تجزیه‌وتحلیل می‌کند.

مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: متأسفانه در سال 96 این شاخص در استان کرمانشاه در وضعیت خوبی نبود و در رتبه 31 کشوری قرار داشتیم. خوشبختانه با تلاش‌هایی که طی این مدت صورت گرفت در بهار ۹۷ رتبه استان به جایگاه ۲۸ بهبود پیدا کرد.

وی خاطرنشان ساخت: چندی پیش کمیته‌ای با حضور نمایندگان اقتصاد و دارایی، دادگستری، اتاق بازرگانی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای شناسایی و موانع موجود در مسیر فضای کسب‌وکار و راهبردها و راهکارهای رفع این موانع تشکیل شد که این کار انجام گرفت و گزاش آن امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه گردید.

رئیس شورای اداری استان ادامه داد: مدیریت ارشد استان به دنبال یافتن راهکارهای عملیاتی برای بهبود فضای کسب‌وکار است و در نشست بعدی ستاد اقتصاد مقاومتی پیرامون این راهکارهای پیشنهادی، بحث‌های کارشناسی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: بهره‌برداری از مجموعه‌هایی مانند پارک علم و فناوری و بیمارستان پاوه ازجمله مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت ارشد استان است که برنامه زمان‌بندی‌شده بهره‌برداری از این پروژه‌ها در نشست امروز ارائه شد.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان بیان داشت: ساختمان پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی سال‌هاست در دل شهر همچنان نیمه‌کاره مانده است. با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که طی این مدت صورت گرفت، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور موافقت کردند ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از منابع ملی در اختیار این پروژه قرار دهند و مدیریت ارشد استان نیز همین میزان اعتبار را از محل اعتبارات استانی اختصاص دهد.

استاندار کرمانشاه افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته باید نمای ساختمان تا پایان سال به اتمام برسد و همچنین 5 طبقه از ساختمان و طبقات ابتدایی تکمیل شوند.

وی گفت: علاوه بر تعیین تکلیف وضعیت بانک‌ها، راه و شهرسازی در تلاش است بیمارستان پاوه هرچه سریع‌تر تکمیل‌شده و جهت بهره‌برداری تحویل دانشگاه علوم پزشکی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه