English

مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان:

عملیات بازگشت حجاج در فرودگاه اصفهان با ۲۷ پرواز انجام شد

مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان گفت: با پایان عملیات حج در فرودگاه اصفهان طی انجام 27 پرواز، به 6594 زائر خانه خدا خدمت‎رسانی شد.

عملیات بازگشت حجاج در فرودگاه اصفهان با  27 پرواز انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حسن امجدی گفت: خدمت‎رسانی به حجاج در دو مرحله اعزام و بازگشت حجاج صورت گرفت.

وی افزود:  پروازهای رفت حج فرودگاه اصفهان از 8 مردادماه شروع و بامداد 20 مرداد خاتمه یافت و عملیات بازگشت از 8 شهریور آغاز و تا شامگاه 21 شهریور ادامه داشت و به این ترتیب عملیات اعزام و بازگشت فرودگاه اصفهان 25 روز به طول انجامید.

وی با بیان اینکه پروازهای این فرودگاه توسط ایران ایر انجام شد، افزود: طی این عملیات 27 پرواز در مرحله رفت با 6618 زائر و 27 پرواز در مرحله بازگشت با 6594 زائر از فرودگاه اصفهان انجام و در کل به 13 هزار و 212 نفر خدمت‎رسانی شد.

امجدی اظهار کرد: امسال فرودگاه اصفهان رتبه سوم اعزام و پذیرش مسافر را در کشور داشت که از طریق این فرودگاه زائران استان‎های اصفهان،‌ چهارمحال و بختیاری در قالب 44 کاروان و یک کاروان 140 نفره نیز از زائران استان یزد به سرزمین وحی مشرف شدند.

مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان در مورد خدمات ارائه شده در عملیات حج گفت: از دو ماه پیش با برگزاری جلسات متعدد برنامه‎ریزی خدمت‎رسانی مناسب به زائران خانه خدا آغاز شد که از آماده‎سازی کارگو ترمینال جهت دریافت بار غیر همراه مسافر، به‎روزرسانی پرتال ویژه حج در سایت فرودگاه، افزایش دستگاه‎های نظارتی چک مسافر و بار، سرویس و بازبینی تجهیزات فرودگاهی، ‌برنامه‎ریزی شیفت‎های ویژه حج برای کارکنان،‌ استقرار نفرات راهنمای مسافر با لباس یک شکل، استقرار اورژانس در ترمینال خارجی و آموزش نکات بهداشتی به زائران گرفته تا آماده‎سازی پارکینگ‎ها و مسیرهای ویژه تردد حجاج و مستقبلین، استقرار سرویس‎های بهداشتی سیار،‌ غربالگری سلامت زائران و اطلاع‎رسانی زمان‎های ورود و خروج پروازها از طریق سایت و کانال اطلاع‎رسانی سروش را می‎توان ذکر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه