English

فرماندار بندرلنگه مطرح کرد؛

گله‌مندی مردم بندرلنگه از وضعیت نابسامان بهداشت و درمان این شهرستان/در ازای شعار دادن باید عمل کنیم

فرماندار بندرلنگه گفت: عموم مردم از وضعیت بیمارستان شهدا گله‌مند هستند و اگر مرکز استان نمی‌تواند به وضع آشفته و نابسامان این بیمارستان رسیدگی کند حداقل بگویند تا خودمان وارد میدان شویم.

گله‌مندی مردم بندرلنگه از وضعیت نابسامان بهداشت و درمان این شهرستان/در ازای شعار دادن باید عمل کنیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «غلامرضا آباد» در همایش مجمع سلامت بندرلنگه ضمن انتقاد شدید از وضع نابسامان بهداشت و درمان و بیمارستان شهدای این شهرستان گفت: اگر ما امروز نگاه دقیقی به‌سلامت و بهداشت و درمان بندرلنگه داشته باشیم درخواهیم یافت که وضع اسف‌باری در بیمارستان شهدای بندرلنگه حکم‌فرما است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ اقدامی برای رفع این معضلات صورت نگرفته است، افزود: باید تمام دستگاه‌ها پای کاربیایند و مشکلات و موانعی که در این بیمارستان وجود دارد برطرف و از پیش ‌روی مردم برداشته شود چون در حوزه سلامت هیچ‌گونه نظارتی وجود ندارد.

فرماندار بندرلنگه گفت: اکنون مردم به خاطر بالا رفتن قیمت ارز قدرت خرید ندارند و نمی‌توانند زندگی خود را بچرخانند و ازنظر معیشت در مضیقه هستند و افراد سودجو امکان دارد با واردکردن مواد غذایی خارجی که تاریخ گذشته است جان مردم را به خطر بیندازند.

آباد در ادامه تأکید کرد: ازاین‌رو گمرک شهرستان باید بر کالای وارداتی نظارت دقیق و بیشتری داشته باشد.

 وی افزود: در اغلب مغازه‌های بندرلنگه اجناس‌ تاریخ گذشته به مردم می‌فروشند و خریداران نیز بی‌توجه به تاریخ این اقلام خرید خود را انجام می‌دهند گرچه باید توجه داشت که در برخی موارد افراد سواد خواندن و نوشتن ندارند.

فرماندار بندرلنگه در ادامه خاطرنشان کرد: عموم مردم از وضعیت بیمارستان شهدا گله‌مند هستند و یکی از دغدغه‌های مردم نبودن امکانات و نابسامانی در این بیمارستان است و اگر مرکز استان نمی‌تواند به این وضع آشفته و نابسامان رسیدگی کند حداقل بگویند تا خودمان وارد میدان شویم.

آباد در پایان خاطرنشان ساخت: ما نباید فقط شعار بدهیم؛ مهم عمل کردن است و اینکه نگذاریم سلامتی مردم به خطر بیفتد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه