English

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان مطرح کرد؛

آماده‌سازی ۲۲۲ کلاس درس برای سال تحصیلی جدید / ساخت شهرک آموزشی بندرعباس ظرف مدت یک سال

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از آماده‌سازی ۲۲۲ کلاس درس برای سال جدید خبر داد

آماده‌سازی ۲۲۲ کلاس درس برای سال تحصیلی جدید / ساخت شهرک آموزشی بندرعباس ظرف مدت یک سال

.به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «نوید احمدی» با بیان این خبر اظهار داشت: دویست و بیست دو کلاس درس با هزینه ۴۵ میلیارد تومان برای سال جدید آماده‌شده است

وی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی از اولویت‌های کاری این اداره کل است، تصریح کرد: عملیات ساخت شهرک آموزشی جدید نیز از دو ماه دیگر در منطقه پیامبر اعظم بندرعباس آغاز می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: این شهرک شش فضای آموزشی مستقل در مقاطع تحصیلی ابتدائی و متوسطه اول و دوم دارد.

احمدی با اشاره به اینکه بیست‌ویک هزار مترمربع فضای آموزشی با ۷۲ کلاس درس از مزایای این طرح است، اظهار کرد: شهرک آموزشی بندرعباس در مدت یک سال و با هزینه ۶۰ میلیارد تومان ساخته و تحویل می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان تصریح کرد: با ساخت این فضای آموزشی دو هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز از تحصیل در مدارس جدید بهره‌مند می‌شوند.

احمدی با اشاره به اینکه در طراحی این شهرک برای نخستین بار ویژگی‌های بومی و سنتی هرمزگان بکار گرفته‌شده است، خاطرنشان کرد: فضا‌های آموزشی و کمک‌آموزشی، سالن رباتیک، کتابخانه و زمین‌های ورزشی در این شهرک آموزشی وجود دارد.

احمدی ارتقای کیفیت آموزشی را از اهداف ساخت این شهرک آموزشی در بندرعباس دانست و بیان کرد: هزینه اجرای این طرح از محل فروش اراضی تغییر کاربری داده‌شده و مازاد آموزش‌وپرورش بندرعباس تأمین می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه