English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان بیان کرد:

تسهیل در امور اقتصادی و رفع موانع سرمایه گذاری با حضور وزیر صنعت در گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: توانمندی و مشکلات حوزه صنفی و صنعتی گیلان با حضور وزیر بررسی می شود.

تسهیل در امور اقتصادی و رفع موانع سرمایه گذاری با حضور وزیر صنعت در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فرهاد دلق پوش اعلام کرد: محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا روز پنج شنبه به منظور افتتاح واحد صنعتی تولید کننده انواع ورقهای فشرده ملامینه و هایگلاس وهمچنین نشست با فعالان عرصه اقتصادی به گیلان سفر می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان حضور وزیر را فرصت مغتنمی برای اتخاذ راهکار برای توسعه موارد زیرساختی صنعتی و معدنی گیلان دانست و گفت: در این سفر علاوه بر بازدید از چند واحد صنعتی و افتتاح، جلسه ای به صورت اختصاصی نیز با تلاشگران عرصه اقتصادی با هدف تسهیل در امور اقتصادی و رفع موانع سرمایه گذاری ،برگزار خواهد شد.

دلق پوش میزان اشتغالی آفرینی مستقیم واحد صنعتی مورد افتتاح در استان گیلان را 40 نفر در فاز اول عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاران این طرح تماما از بخش خصوصی هستند و همچنین با همت و تلاش بی وقفه خود و حمایت این وزارتخانه در حال راه اندازی واحد صنعتی دیگری با پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد در استان می باشند.

گفتنی است استان گیلان هم اکنون دارای بیش از 3 هزار واحد صنعتی و 102 هزار واحد صنفی و 112 فقره معدن از ظرفیتهای مطلوب اقتصادی جهت رشد همه جانبه برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه