English

رئیس سازمان بسیج کارگری فارس خبرداد:

احیای ۳۴ کارخانه در شرف تعطیل، توسط بسیج کارگری فارس/ رزمایش بزرگ عاشورائیان ۲ با حضور کارگران بسیجی فارس اجرا شد

رئیس سازمان بسیج کارگری فارس گفت: بسیج کارگری تاکنون 43 کارخانه مختلف را حتی پس از تعطیلی؛ احیاء کرده و بسیاری از مطالبات واحدهای تولیدی از دستگاه ها و وزارتخانه ها را با مکاتبات سپاه فجر زنده نموده است.

احیای 34 کارخانه در شرف تعطیل، توسط بسیج کارگری فارس/ رزمایش بزرگ عاشورائیان 2 با حضور کارگران بسیجی فارس اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، سرهنگ پاسدار محمدعلی حمیدی در حاشیه رزمایش بزرگ عاشورائیان 2  سپاهیان محمد رسول الله(ص)، به تشریح برنامه های سازمان بسیج کارگری فارس پرداخت و گفت: بسیج کارگری فارس تاکنون 43 کارخانه مختلف را حتی پس از تعطیلی؛ احیاء کرده و بسیاری از مطالبات واحدهای تولیدی از دستگاه ها و وزارتخانه ها را با مکاتبات سپاه فجر زنده نموده است.

وی در تشریح برنامه های رزمایش بزرگ عاشورائیان 2، اظهار داشت: این رزمایش با عنوان سپاهیان محمد رسول الله(ص) از نهم شهریورماه در سراسر کشور به صورت یکپارچه آغاز شده است  که جامعه بسیج کارگری فارس نیز بانقش آفرینی در این رزمایش توانست در حوزه ها، پایگاه ها و شهرک های صنعتی تمام استان خدمات خود را به مردم ارائه نماید. 

به گفته حمیدی، شهرک صنعتی بزرگ شیراز که سومین شهرک صنعتی کشور است، امروز شاهد برگزاری این رزمایش است و عملاً خدمات بسیج در این حوزه بیشتر به عنوان هماهنگ کننده دستگاه های مختلف بوده است تا بتواند با هم پوشانی و هم افزایی دستگاه های مختلف، بخشی از مشکلات تولیدکنندگان را برطرف کند.

رئیس سازمان بسیج کارگری فارس از جمله اقدامات رزمایش امروز را هماهنگی با اداره برق جهت رفع نوسانات برق شهرک صنعتی و تعویض دستگاه های مختلف برق شهرک و نیز تعویض لامپ های معابر عنوان کرد و افزود: مجموعه شهرداری نیز جهت ترمیم و پاکسازی شهرک صنعتی به میدان رزمایش آمد و عده ای از بسیجیان نیز به ترمیم دیوارچینی های آسیب دیده مشغول شدند.

حمیدی ادامه داد: بسیجیان همچنین در راستای زیباسازی و رنگ آمیزی محیط شهرک و جمع آوری ضایعات فعالیت کردند که در کنار آنها نیز از اکیپ های پزشکی، مشاورین حقوقی و کارآفرینی، ایمنی، تغذیه و کاهش انرژی جهت ارائه خدمات مشاوره ای به کارگران و تولیدکنندگان در محل رزمایش حضور یافته و خدمات تخصصی خود را ارئه نمودند.

وی تأکید کرد: ارائه خدمات به قشر کارگر فقط معطوف به این رزمایش نیست و بسیج کارگری فارس در طول سال هم برنامه های آموزشی، رفاهی و فرهنگی برای این قشر زحمت کش در نظر گرفته است.

رئیس سازمان بسیج کارگری فارس با بیان اینکه طرح کوثر یکی دیگر از خدماتی است که به جامعه کارگری ارائه شده است، تصریح کرد: با مراکز مختلف خدماتی، پزشکی و فروشگاهی و حتی ورزشی قراردادهایی منعقد شده و محصولات و خدمات این مراکز از 10 تا 60 درصد تخفیف برای بسیجیان جامعه کارگری ارائه می شود که بسیجیان به همراه خانواده معززشان می توانند در طول سال از خدمات این طرح بهره بگیرند.

حمیدی همچنین جشنواره صالحین را از دیگر برنامه های در راستای خدمت به جامعه کارگری و صنعت دانست و گفت: در این طرح، بسیجیان در قالب حلقه های صالحین، می توانند برای هر کارخانه در قالب تخصصی، طرح هایی ارائه دهند؛ مثلا طرح هایی در کاهش انرژی یا روش بالابردن بهره وری را پس از تأییدیه کارشناسانه معاونت علمی سپاه فجر، به تولیدکنندگان ارائه می شود و هرساله به نفرات برتر نیز هدایایی به رسم یادبود تقدیم می گردد.

وی خاطرنشان ساخت: بسیج کارگری همچنین در زمینه های مختلف اداری که تولیدکنندگان و صنعتگران ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و یا به مدیران و مسئولان دسترسی نداشته باشند وارد شده و در جهت رفع مشکلات گام بر می دارد که ماحصل آن را می توان احیای 43 کارخانه مختلف حتی پس از تعطیلی است و یا زنده نمودن مطالبات تولیدکنندگان و صنعتگران از دستگاه ها و وزارتخانه ها با مکاتبات سپاه فجر، برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه