English

استاندار فارس در مراسم افتتاح ترمینال شماره ۲ فرودگاه بین المللی لارستان:

فراهم کردن زیرساخت های حمل و نقل هوایی، یکی از اولویت های توسعه استان است

استاندار فارس در مراسم افتتاح ترمینال شماره ۲ فرودگاه بین المللی لارستان گفت: یکی از اولویت های توسعه در این استان فارس، فراهم کردن زیرساخت های حمل و نقل به ویژه در حمل و نقل هوایی است که تأثیر بسیار زیادی در حوزه های مختلف اقتصادی استان دارد.

فراهم کردن زیرساخت های حمل و نقل هوایی، یکی از اولویت های توسعه استان است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در آیین افتتاح ترمینال شماره ۲ فرودگاه بین المللی لارستان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: یکی از اولویت های توسعه در این استان فارس، فراهم کردن زیرساخت های حمل و نقل به ویژه در حمل و نقل هوایی است که تأثیر بسیار زیادی در حوزه های مختلف اقتصادی استان دارد.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد از پروازهای فرودگاه لارستان، بین المللی است و به همین دلیل بهره برداری از ترمینال بین المللی شماره 2 بسیار ضرورت داشت.

نماینده عالی دولت در استان فارس با ابراز امیدواری از اینکه ترمینال بین المللی فرودگاه لامرد نیز در آینده نزدیک به بهره برداری برسد، گفت: منطقه انرژی بر لامرد، یکی از مناطق بسیار برجسته کشور بعد از منطقه عسلویه است و نیاز به ترمینال فرودگاه لامرد احساس می شود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه پروژه ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شیراز با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال حاضر در حال اجراست، تأکید کرد: انتظار دارم دست اندرکاران این پروژه با اهتمام و تلاش بیشتری برای بهره برداری آن بکوشند.

تبادار همچنین خواستار حمایت رئیس مجلس شورای اسلامی برای تسریع در عملیات ساخت پروژه ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان مرکز استان پهناور فارس شد و اظهار داشت: بهره برداری از این پروژه موجب رونق حمل و نقل و بهبود شرایط اقتصادی استان فارس خواهد شد.

به گزارش موج، ترمینال شماره ۲ فرودگاه بین المللی لارستان با ۶ هزار متر مربع و اعتبار ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی