English

دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری استان گیلان تجلیل شدند

در مراسمی از 900 دانش آموز برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین پرسش مهر 18 شامل: 11 عنوان مقام کشوری، 7 رتبه برگزیده کشوری و مقام آوران برتر استانی تجلیل شد.

 دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری استان گیلان تجلیل شدند

در این آیین که در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، علاوه بر برگزیدگان کشوری و استانی مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر 18 از سه هنرمند فرهنگی گیلانی به نام های: وحید محبوب بشری ( بازیگر ) محمود عزتیان ( معرق کار ) و شهریار پورسیدیان ( فیلمساز ) تجلیل شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در این همایش گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری زمینه بسیار مناسبی را برای رشد استعدادها دانش آموزان فراهم می کند. 

جابر اخلاقی خطاب به دانش آموزان برگزیده این مسابقات  گفت: برای اعتلای آثار هنری باید از نقد و نظرات هنرمندان پیشکسوت و همچنین منتقدان بیش از پیش استفاده کنید.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما در آموزش و پرورش فراگیر تر کردن عرصه های هنری در آموزشگاهها و فراهم آوردن زمینه های مختلف ظهور خلاقیت های دانش آموزان است.

در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر مسابقه پرسش مهر 18 و رشته های فرهنگی و هنری ( هنرهای تجسمی، آوایی، نمایشی، ادبی و فیلم و رسانه ) با اهدای جوایزی تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه