English

در دیدار مدیرعامل شرکت فولادمبارکه و نماینده مردم شهرضا و دهاقان صورت گرفت:

تقدیر از مدیر عامل فولاد مبارکه به دلیل نقش کلیدی در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه زیرساخت‌های استان

مدیرعامل فولادمبارکه و سمیه محمودی نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در دیداری به گفتگو و تبادل نظر پیرامون آخرین وضعیت اقتصاد و صنعت در سطح ملی و استانی پرداختند.

تقدیر از مدیر عامل فولاد مبارکه به دلیل نقش کلیدی در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه زیرساخت‌های استان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در دیدار با نماینده مردم شهرضا و دهاقان با مروری بر آخرین وضعیت عملکردی شرکت فولاد مبارکه، از بالاترین تولید در طول تاریخ ۲۵ ساله بهره‌برداری این شرکت خبر داد و گفت: این نتایج  در سخت‌ترین شرایط ناشی از فشارهای خارجی و محدودیتهای جدی تامین آب و برق  و همت کارکنان و تدبیر مدیران بدست آمده است.

نماینده مردم شریف شهرضا و دهاقان نیز در این دیدار گفت: در شرایط دشوار اقتصادی کشور، مشاهده این موفقیتها در بزرگترین بنگاه صنعتی کشور امیدبخش و ارزش آفرین است و دلیلی بر مدیریت هوشمندانه و تلاش فراگیر تک‌تک کارکنان و مدیران این شرکت است. 

همچنین در این مراسم لوح تقدیر نماینده مردم شریف شهرضا و دهاقان به جهت اهتمام به ایفای نقش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه زیر ساخت‌های استان تقدیم مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه شد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

«بدون هیچگونه شک و تردیدی نقش تاثیر گذار صنایع مادر و بویژه مجتمع تولیدی تحت مدیریت حضرتعالی در بستر‌های اقتصادی استان و کشور غیر قابل انکار و آثار و برکات تلاش صادقانه حضرتعالی و نیروهای تحت امر در اقصی نقاط ایران اسلامی کاملا مشهود و قابل ستایش است. اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم از عنایات ویژه حضرتعالی در اثر بخشی امور عمرانی استانی و بویژه عملیات تعریض دوبانده کردن جاده شهرضا مبارکه تشکر و قدردانی و از بهره‌برداری و افتتاح این پروژه در آینده‌ای نه چندان دور در معیت حضرتعالی اظهار خشنودی نمایم.»

گفتنی است؛ در دیدار مدیرعامل شرکت فولادمبارکه و نماینده مردم شریف شهرضا و دهاقان ضمن گفتگو و تبادل نظر طرفین، برخی درخواستهای صنعت شهرستان‌های شهرضا و دهاقان مطرح شد که از طرف مدیر عامل فولاد مبارکه قول پیگیری و مساعدت داده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه