English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

اجرای طرح احسان حسینی در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم و صفر خبر داد.

اجرای طرح احسان حسینی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا متین پورگفت: طرح احسان حسینی با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در ماه محرم و صفر با مشارکت مردم نیکوکار و هیئت‌های مذهبی اجرا می‌شود.

وی با اشاره ایام عزای سرور و سالار شهیدان گفت: دستگیری از نیازمندان و کمک به تأمین معاش آن‌ها بخش جدانشدنی از سیره امام حسین (ع) است و مردم نیکوکار و عزاداران حسینی می‌توانند نذورات خود را برای تمسک هر چه بیشتر به سیره اهل‌بیت (ع) به دفاتر کمیته امداد تحویل دهند.

وی با اشاره به تمایل گسترده مردم برای رسیدن نذورات خود به دست نیازمندترین اقشار جامعه، گفت: اقشار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان، نیازمندترین خانوارهای استان اصفهان و از آبرومندترین آن‌ها هستند. این نهاد با رعایت همه جوانب مربوط به حفظ عزت‌نفس مددجویان، با دقت و سرعت و با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی گسترده از نیازمندان استان اصفهان اقدام به توزیع نذورات و کمک‌های مردمی در میان نیازمندان واقعی می‌کند.

متین پور بابیان اینکه متولیان و بانیان هیئت‌های مذهبی و همچنین مردم نیکوکار استان اصفهان می‌توانند سهمی از غذای نذری خود را برای نیازمندان کنار بگذارند، گفت: این نهاد آماده دریافت و توزیع این نذورات و همچنین سایر کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران گرانقدر در ایام عزای امام حسین (ع) است.

وی در ادامه سخنان خود به نقش مؤثر روحانیون، مبلغان و مداحان در ترغیب مردم به انجام کار خیر اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت معنوی مؤمنان برای خدمت به نیازمندان، ساماندهی نذورات مردمی جهت توزیع بین مستمندان واقعی و تقویت و تبیین فرهنگ احسان از دیگر اهداف این طرح است.

متین پور با اشاره به نتایج قابل‌توجه اجرای این طرح در محرم و صفر سال‌های گذشته، اعلام کرد: سال گذشته در قالب طرح احسان حسینی بیش از چهار میلیارد و ۶۹۱ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به فراهم آمدن امکان مشارکت الکترونیکی برای کمک به نیازمندان، گفت: کد #۰۳۱*۸۸۷۷*، شماره تلفن ۰۹۶۸۸۷۷ و تارنمای emdad.ir از مهم‌ترین روش‌های الکترونیکی موجود برای کمک نقدی و غیرحضوری به نیازمندان استان است و همچنین شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نام کمیته امداد نیز برای واریز وجوه نقدی در دسترس است.

گفتنی است؛ همشهریان اصفهانی می‌توانند برای هماهنگی به منظور دریافت و توزیع نذورات خود توسط کمیته امداد اصفهان در تمام ساعات شبانه روز با شماره تلفن همراه ۰۹۱۰۰۰۳۸۴۶۲ تماس حاصل نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی