English

فرماندار میناب؛

بانک‌های میناب در پرداخت تسهیلات نارضایتی بوجود آورده‌اند/تصمیمات انقلابی و جهادی می گیریم

فرماندار میناب گفت:برخی از بانک های شهرستان میناب در پرداخت تسهیلات نارضایتی فراوانی به وجود آورده اند گفت :بانکها با ایجاد موانع شهرستان را در جهت ایجاد اشتغال بومی متوقف می کنند و اگر در این زمینه همراهی و همکاری نکنند تصمیمات انقلابی و جهادی می گیریم.

بانک‌های میناب در پرداخت تسهیلات نارضایتی بوجود آورده‌اند/تصمیمات انقلابی و جهادی می گیریم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «محمد احمدی» در نشست با تعاونگران شهرستان میناب با بیان اینکه امروز در ایران اسلامی بخش دولتی، خصوصی و تعاونی ها در کنار یکدیگر چرخ اشتغال و تولید کشور را به پیش می برند، افزود: با برنامه ریزی، پشتکار و بر اساس قانون و برنامه ششم توسعه کشور، تعاونی ها را در شهرستان میناب به جایگاه واقعی آن برسانیم.

نماینده عالی دولت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: تعاون چشمه جوشان اشتغال است و نقش و هدف آن به خوبی در حوزه اشتغال در قانون مشخص شده است.

وی با بیان اینکه تجربه کار جمعی در ایران اسلامی همواره با موفقیت بوده است و در کار تعاون نیز با در کنار هم قرار گرفتن اندیشه ها ،تلاش و پشتکار جمعی موفقیت ها دوچندان می شود و ما نیز در این زمینه حمایت های لازم را انجام می دهیم، تصریح کرد: با کار و تلاش شبانه روزی در حال برنامه ریزی در جهت شکوفای و توسعه شتابان شهرستان میناب به عنوان دومین شهرستان استان هرمزگان هستیم و در این زمینه کارگروه های مشورتی تشکیل  و از همه نخبگان میناب استفاده می‌کنیم.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی از بانک های شهرستان میناب در پرداخت تسهیلات  نارضایتی فراوانی به وجود آورده اند گفت :بانکها با ایجاد موانع شهرستان را در جهت ایجاد اشتغال بومی متوقف می کنند و اگر در این زمینه همراهی و همکاری نکنند تصمیمات انقلابی و جهادی می گیریم .

وی با اشاره به اینکه مدیریت ناکارآمد در شهرستان میناب باعث شده است جایگاه شهرستان فرهنگی،تاریخی ،انقلابی  تحت شعا قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: امروز زمان آن است که همه‌ی احاد جامعه و به ویژه بخش خصوصی ودولتی کمک کنند تا شهرستان میناب به آن جایگاه واقعی خود دست یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه