English

امین مرادی؛

ضرورت مشاور فرهنگی وهنری در سازمان امور اقتصادی و دارایی استان

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان امروز در دیدار با مدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان کردستان باتوجه به تأثیرگذاری فرهنگ حضور یک نفر متخصص به عنوان مشاور فرهنگی و هنری در سازمان امور اقتصادی و دارایی استان را خواستار شد.

ضرورت مشاور فرهنگی وهنری در سازمان امور اقتصادی و دارایی استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ امین مرادی به منظور تبریک انتصاب محمد عظیم ملک به عنوان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان با حضور در اداره امور اقتصاد و دارایی استان ضمن ارائه این پیشنهاد گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته دو ماهه اخیر حوزه هنری را ارائه کرد .

وی با اشاره به سهم ناچیز بودجه فرهنگ و هنر در کشور گفت : امروز با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری و تأکیدی که بر تقویت بحث فرهنگ وهنر داشته اند که اتفاقا یکی از مهمترین راه های نفوذ دشمنان این نظام اسلامی نیز از همین بخش می باشد، این سطح از توجه در اختصاص بودجه و منابع بسیار مایه تأسف است .

رئیس حوزه هنری استان کردستان تصریح نمود :کار فرهنگی زمان بر و مستلزم صرف هزینه است . هزینه در فرهنگ سرمایه گذاری است و با انجام این موضوع  در سایر بخش ها هم موفق خواهیم بود چون فرهنگ و هنر زیر بنا و اصل توسعه است .

مرادی به ضرورت اضافه کردن بخش فرهنگ وهنر در پنجره واحد اقتصادی استان اشاره نمود و گفت : در کشور ما افراد زیادی وجود دارند که در زمان بحران‌های مالی و اقتصادی به جای سرمایه‌گذاری مناسب و کمک به اقتصاد کشور، حتی با نقدینگی اندکی به سمت بازارهایی چون ارز، طلا، خودرو و مسکن روی می‌آورند و زمینه نابسامانی اقتصادی می گردند که فرهنگ می تواند در این زمینه به کمک گرفته شود .

وی در پایان گفت : توجه به فرهنگ یک عمر سرمایه گذاری مثبت است و افزود : اگر ما می خواهیم بر مشکلات کشور فایق آییم ، مؤثرترین ، مهم ترین و آسان ترین راه ورود از دریچه فرهنگ و هنر است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه