English

ظهر امروز؛

تامین مسکن خبرنگاران لرستان در دستور کار راه و شهرسازی قرار گرفت

در جلسه ظهر امروز مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان با مدیرکل راه و شهرسازی، تامین مسکن خبرنگاران استان در دستور کار قرار گرفت.

تامین مسکن خبرنگاران لرستان در دستور کار راه و شهرسازی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، ظهر امروز، در دیدار مدیرعامل، رئیس و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان با مدیرکل راه و شهرسازی، تامین مسکن خبرنگاران استان در دستور کار قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، سید احمد موسوی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان ضمن تبریک به مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان، موضوع تامین مسکن خبرنگاران را از اولویت‌های خانه مطبوعات برشمرد و گفت: یکی از دغدغه‌های خبرنگاران، بحث مسکن است.

نشست مدیرکل راه و شهرسازی

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان، افزود: خوشبختانه بحث تامین مسکن خبرنگاران تا حدودی پیش رفته و استاندار محترم نیز از این موضوع استقبال کرده‌اند اما، نیازمند حمایت همه‌جانبه از سوی اداره کل راه و شهرسازی است.

امین ساکی مسکن خبرنگاران لرستان

در ادامه این دیدار، امین ساکی مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان نیز ضمن تبریک انتصاب رضا خالقی به عنوان مدیریت کل راه و شهرسازی استان، گفت: در مورخه 97/2/25 طی نامه‌ای خطاب به استاندار لرستان از ایشان خواستیم تا در خانه‌دار شدن خبرنگاران لرستان مشارکت کنند که خوشبختانه این مهم به تایید دکتر سید موسی خادمی رسید و موضوع در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفت اما، با توجه به پایان ماموریت مدیرکل وقت این اداره، واگذاری زمین یا مسکن احداثی به خبرنگاران مسکوت ماند که امیدواریم با این مهم تا پایان سال جاری قطعی و واگذاری‌ها صورت پذیرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان، افزود: متاسفانه در دوره مدیریت جناب آقای علیخانی، تعامل سازنده‌ای میان اداره کل راه و شهرسازی و اصحاب رسانه لرستان وجود نداشت که این امر موجبات نارضایتی خبرنگاران را فراهم کرده بود، لذا امیدواریم در دوران مدیریت جدید این اداره کل، شاهد تعامل سازنده دوجانبه باشیم که بی‌شک این درک دو طرفه در مسیر توسعه استان لرستان تاثیرگذار خواهد بود.

نشست مدیرکل راه و شهرسازی

حمید مریدی، عضو هیات مدیره خانه مطبوعات نیز در ادامه با انتقاد از عملکرد مدیریت پیشین راه و شهرسازی لرستان، تصریح کرد: متاسفانه در دوره مدیریت آقای علیخانی، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی برخوردی دوگانه با رسانه‌ها داشت که این رفتار، حرکت پسندیده‌ای نبود، لذا انتظار می‌رود تا مدیرکل جدید راه و شهرسازی لرستان، نگاهی عادلانه در تقسیم آکهی‌ها میان نشریات استان داشته باشد.

نشست مدیرکل راه و شهرسازی

پس از حمید مریدی، آفرین پنهانی نایب رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات با تاکید بر لزوم افزایش سطح کمی و کیفی ساخت مسکن، گفت: بی‌شک، استحکام ساختمان‌های احداثی در لرستان به‌ویژه مسکن مهر، یکی از ملزومات اساسی مردم است که در این میان، چنانچه سازه‌های احداثی مسکن مهر از استحکام خوبی برخوردار باشند، خبرنگاران هم از آن منتفع خواهند شد. علی ایحال، امیدواریم بحث خانه‌دار شدن خبرنگاران هرچه زودتر به نتیجه مطلوب برسد.

در ادامه، حسینعلی حسینی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات، گفت: عدم پرداخت مطالبات نشریات و خبرگزاری‌های استان، یکی از دغدغه‌های خبرنگاران لرستان است که متاسفانه در دوره مدیریت پیشین راه و شهرسازی صورت گرفت، لذا توقع ما این است تا در پرداخت مطالبات اصحاب رسانه، تسریع شود.

رضا محمدمیرزایی خزانه دار خانه مطبوعات نیز در ادامه این جلسه، گفت: متاسفانه نگاه ادارات به رسانه‌های سراسری است و در این میان، نقش رسانه‌های محلی کمتر دیده شده است، لذا امیدواریم راه و شهرسازی لرستان، نگاه عمیق‌تری به رسانه‌های محلی استان در بحث آگهی‌ها داشته باشد.

رضا خالقی

در پایان، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، ضمن خیرمقدم به مدیرعامل، رئیس و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات، از خبرنگاران با عنوان پیشگامان عرصه اطلاع‌رسانی استان نام‌ برد و افزود: بی‌تردید، تعامل دو طرفه خبرنگاران و این اداره کل، امید بخش است و ما از این تعامل دوسویه استقبال می‌کنیم.

لیست خبرنگاران واجد شرایط دریافت مسکن به راه و شهرسازی لرستان ارسال شود

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، در خصوص تامین مسکن خبرنگاران، گفت: از پیشنهاد خانه مطبوعات در مورد تامین مسکن اصحاب رسانه استقبال می‌کنم، لذا، لازم است تا لیست خبرنگاران واجد شرایط تهیه و جهت بررسی کارشناسی به این اداره کل ارسال گردد تا اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی، تاکید کرد: در بحث انتقاد از اداره کل راه و شهرسازی، اگر انتقادی باشد با گوش و جان آن را می‌پذیرم اما، زیبنده است که خبرنگاران عزیز، انتقادات و پیشنهادات را پیش از انتشار با ما در میان بگذارند تا بر اساس اطلاعات و آمار صحیح، اقدام به درج خبر کنند.

خالقی ضمن تقدیر از حضور اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان در اداره کل راه و شهرسازی، این دیدار را در مسیر توسعه استان دانست و گفت: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لرستان، با در نظر گرفتن موازین قانونی، آماده همکاری همه‌جانبه با رسانه‌های استان است.

گفتنی است، ظهر امروز، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان با حضور در دفتر مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، با رضا خالقی پیرامون تامین مسکن خبرنگاران و حل مشکلات پیش روی اصحاب رسانه، دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه