English

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در کرمانشاه؛

خرابی اوضاع واجبات کشور، مقدمه وقوع سیلی بزرگ است

حجت‌الاسلام محسن قرائتی در همایش حامیان و یاوران مساجد مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: وضع نماز و زکات به‌عنوان واجبات کشوری خوب نیست و این آسیب مقدمه سیلی بزرگ است که همه را به کام خود می‌کشد.

خرابی اوضاع واجبات کشور، مقدمه وقوع سیلی بزرگ است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،، رئیس ستاد اقامه نماز کشور وضع انجام امور واجبات کشور را بد توصیف کرد و افزود: نام مقدس جمهوری اسلامی را با خود یدک می‌کشیم اما در اصلی‌ترین واجبات کشور اسلامی که همان نماز و زکات است اوضاع خوبی نداریم.

حجت‌الاسلام محسن قرائتی عامل کوتاهی در انجام واجبات را غفلت همه اقشار جامعه عنوان کرد و گفت: در بسیاری از امور کشوری باید توبه، اصلاح و بازنگری شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در کرمانشاه

آموزش‌وپرورش و دانشگاه باید در رأس اصلاح مملکت باشد

قرائتی با تأکید را اصلاح مراکز آموزشی کشور، ابراز داشت: آموزش‌وپرورش رکن اصلی اصلاح مملکت محسوب می‌شود و اگر بخواهیم کشور اصلاح شود باید آموزش‌وپرورش و دانشگاه ما اصلاح شود.

وی خاطرنشان ساخت: نبود زیرساخت‌های غنی و کاربردی فرهنگی به‌رغم وجود دستگاه متعدد در این حوزه باعث شده است که عملاً بهترین بازه زمانی 18 میلیون دانش‌آموز، دانشجو و جوان ما در 100 روزه تابستان‌ها، عملاً بی‌مصرف و گاهاً آسیب‌زا باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور به فعالیت فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و اعلام داشت: وقتی دشمن علیه ما فعالیت می‌کند، ما هم باید از خود دفاع کنیم و از ارزش‌هایمان حراست کنیم و وجود ایام معنوی همچون ماه محرم و عاشورای یک فرصت طلایی در مبارزه علیه جنگ نرم دشمن و عمل به بخشی از واجبات کشور محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی