English

نماینده مردم شهر رشت گفت:

کد منابع قطار شهری بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان است

نماینده مردم شهر رشت گفت: کد منابع قطار شهری بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان است که امید است مقدار زیادی از این مبلغ در بودجه سال ۹۸ لحاظ گردد.

کد منابع قطار شهری بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جبار کوچکی نژاد با قدردانی از سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر در زمینه پیگیری پروژه تراموای شهر رشت بیان داشت: بحث حمل و نقل شهری با زیرساخت تراموا از مجلس هشتم در حال پیگیری بود و از همان زمان ۸ شهر متقاضی بهره مندی از تراموا که به جز رشت بقیه شهرها در ردیف بودجه قرار گرفتند.

نماینده مردم شهر رشت در خانه ملت با تاکید بر رایزنی شخصی خود با چندین وزیر تصریح کرد: با همه فرآیندها همچنان پروژه در جدول باقی ماند اما بقیه شهرها در ردیف بودجه رفتند.

وی افزود: طی مکاتبات انجام شده با رئیس تلفیق درخواست ۲۰ میلیارد تومان بودجه شد که با ۱۵ میلیارد موفق گردید تا پروژه در ردیف جدول بودجه قرار گیرد.

کوچکی نژاد تامین بودجه برای اجرای پروژه قطار را از سه منبع عنوان کرد و گفت: این پروژه را از منابع خرید اوراق مشارکت، وام و... تامین بودجه کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: طبق رایزنی انجام شده با دکتر نوبخت درخواست شد تا در بستن ردیف بودجه شهرستانها برای تراموای شهر نگاه ویژه ای لحاظ گردد.

وی با اشاره به افتتاح راه آهن در چند ماه آینده، و ضرورت لینک ایستگاه گیل به ایستگاه راه آهن گفت: کد منابع قطار شهری بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان است که امید است مقدار زیادی از این مبلغ در بودجه سال ۹۸ لحاظ گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی