English

شهرستان جوانرود ۱۰۶ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد دارد

فرماندار جوانرود گفت: از 325 هکتار مساحت شهر جوانرود 106 هکتار آن را بافت فرسوده و ناکارآمد تشکیل می‌دهد.

شهرستان جوانرود 106 هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد دارد

رستگار یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه افزود: از 106 هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد هشت و نیم هکتار آن محدوده تاریخی، 64 هکتار آن بافت فرسوده و ناکارآمد میانی و 32/2 هکتار آن سکونتگاه‌های غیررسمی شهری است.

وی با اشاره به شناسایی چهار محله در بافت فرسوده جوانرود اظهار داشت: باید مجموعه‌ای از کارهای فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، بهداشتی و درمانی در این مناطق برای رسیدن به وضعیت و فضای مساعد زندگی انجام شود.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: محله‌های باباجانی، قرگه، سنجانی و هلانیه در بافت فرسوده شناسایی وباید محله‌های دیگری هم به آن اضافه شوند.

وی خاطرنشان ساخت: دستگاه‌های عضو باید از ظرفیت و پتانسیل خود در راستای رسیدن به اهداف ستاد شهرستانی با دبیرخانه ستاد همکاری و در هر جلسه به‌صورت منظم و با تدوین برنامه‌های کارشناسی شده متناسب با اهداف و وظایف سازمانی برنامه‌های خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با حاشیه‌نشینی و بازآفرینی سکونتگاه‌های غیررسمی اظهار داشت: ساماندهی بازآفرینی شهری یک تکلیف است و همه دستگاه‌های باید با حساسیت خاصی پای‌کار باشند.

فرماندار جوانرود بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای پیشبرد اهداف ستاد بازآفرینی پایداری شهری شهرستان و ترمیم بافت فرسوده تأکید کرد و یادآور شد: باید برای تحقق برنامه‌ها از ظرفیت‌های بخش خصوصی، سازمان‌های مردم‌نهاد و از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه