English

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان در اصفهان / ارسال حدود ۱۵۰۰ اثر به باشگاه خبرنگاران معلول اصفهان

اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان با حضور شرکت کنندگانی از کشورها و استان‌های مختلف در اصفهان برگزار شد.

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان در اصفهان / ارسال حدود 1500 اثر به باشگاه خبرنگاران معلول اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، در نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان  حدود 1500 اثر در دو بخش اصلی و ویژه به باشگاه خبرنگاران معلول اصفهان ارسال و مورد ارزیابی قرار گرفت.

در بخش ویژه مسابقه 296 اثر از معلولان جسمی، حرکتی، قطع نخاعی، نابینایان و ناشنوایان و یک هزار و 82 اثر توسط خبرنگارانی که در مورد معلولان نوشتند، مورد ارزیابی قرار گرفت.

در بخش اصلی 38 نفر و در بخش ویژه 15 نفر در بخش‌های مصاحبه، گزارش، خبر، مقاله و عکس، مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش موج، در نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان حدود 1500 اثر از استان‌های اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، قم، خوزستان، کردستان، آذربایجان شرقی و تهران و در بخش بین الملل از کشورهای اوگاندا، کانادا، پاکستان، چین و لبنان به باشگاه خبرنگاران معلول ارسال شد.

اختتامیه جشنواره معلولان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه