English

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

رزمایش «اقتدار عاشورائی» سپاهیان محمد رسول الله(ص) لرستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) با عنوان اقتدار عاشورائی، 18 شهریور ماه 97 در سراسر استان برگزار می‌شود.

رزمایش «اقتدار عاشورائی» سپاهیان محمد رسول الله(ص) لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز شنبه در نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورائی که در محل سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، گفت: رزمایش اقتدار عاشورائی، 18 شهریور ماه 97 در سراسر استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، تصریح کرد: این رزمایش با حضور 34 گردان بیت المقدس، 6 گردان امنیتی امام علی(ع) و گردان‌های کوثر خواهران بصورت همزمان در شهرستان‌های سراسر لرستان برگزار خواهد شد.

وی در تشریح چگونگی برگزاری این رزمایش افزود: در گام نخست تجمع گردان‌ها در نواحی معین شده و بیان اهداف رزمایش و پس از آن پیاده روی و ستون‌کشی‌های خیابانی در دستور کار قرار دارد.

کشکولی ادامه داد: پس از این مرحله بدرقه و اعزام بسیجیان به سبک ایام دفاع مقدس و انتقال آنها به سمت اردوگاه‌های قدس برای انجام تمرینات خاص امنیتی به مدت 24 ساعت از دیگر برنامه‌های این رزمایش بزرگ است.

هدف رزمایش اقتدار عاشورائی، پشتیبانی و حمایت بسیج از مردم و انقلاب است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به بیان اهداف این رزمایش پرداخت و گفت: مسئولان جمهوری اسلامی همواره با رای مردم بر سر کار می آیند و در واقع خدمتگزار مردم هستند لذا هدف از برگزاری این رزمایش این است که یادآور شویم بسیج همواره پشتیبان و حامی مردم و انقلاب بوده و در این راه هر لحظه آماده شهادت است. ضمن اینکه تقویت روحیه مردم و بسیجیان از دیگر اهداف رزمایش مذکور است.

فشار اقتصادی دشمن با هدف ایجاد نارضایتی در میان مردم است

کشکولی، شعار رزمایش را وحدت بین همه اقشار و اصناف و همچنین نشان دادن پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها دانست و گفت: این همه بغض دشمن ناشی از احساس خطر آنها است لذا ایجاد ناامنی‌های داخلی و فشار اقتصادی با هدف ایجاد نارضایتی مردم را در دستور کار خود قرار داده اند که نیاز است مردم نسبت به این توطئه مانند همیشه هوشیار و آگاهانه عمل کرده و به میدان بیایند.

سردار کشکولی

ایران در امنیت و آرامش کامل قرار دارد

وی خاطرنشان کرد: همه ما شاهدیم که کشور ما در امنیت و آرامش کامل قرار دارد که البته این معنای عدم وجود التهاب در جامعه نیست اما بخشی از این التهابات اقتصادی و بخش دیگر ناشی از عملکرد مفسدین اقتصادی و بخش دیگر آن مربوط به بزرگنمایی توسط معاندین نظام است.

ما فرزندان این انقلاب هستیم

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه مردم و بسیج باید قدر یکدیگر را بدانند افزود: همه ما فرزندان این انقلاب هستیم لذا باید برای خروج از عملیات روانی کاذبی که دشمن قصد ایجاد کردن آن را دارد یکصدا و آماده باشیم تا بتوانیم در آینده شاهد نابودی دشمنان اسلام باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه