English

راه علاج حل مشکلات خالی کردن پشت دولت نیست

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: مراقب باشیم مبادا با گفتار ورفتار خود در زمین دشمن بازی کنیم راه علاج حل مشکلات کشور خالی کردن پشت دولت نیست.

راه علاج حل مشکلات خالی کردن پشت دولت نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت الله «سید محمدجواد رکنی» ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: دشمنان با هدف ایجاد اختلاف وتفرقه بین دوملت ایران وعراق توطئه می‌کنند و وانمود می‌کنند که همه مشکلات عراق مربوط به ایران و مشکلات ایران مربوط به عراق است این ها نمی‌خواهند که این دو همسایه در کنارهم قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز مراسم عزاداری سرور وسالار شهیدان و همچنین اربعین حسینی با شکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد، افزود: امسال نیز دهه ولایت از عید غدیر تا قربان با عظمت و شکوه خاصی برگزار شد که جا دارد همینجا از همه دست اندرکاران و مسئولان که این مراسم را حمایت و کمک کردند تقدیر وتشکر کنیم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به دیدار حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، تصریح کرد: معظم له در این دیدار، مهمترین وظیفه مردم و نخبگان را در شرایط خطیر کنونی، حرکت در جهت حفظ و تعمیق انسجام مردم با دستگاه‌های دولتی و پرهیز از ایجاد فضای یأس و ناامیدی و احساس بن‌بست دانستند و گفتند، بدخواهان ملت ایران به موازات جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی را نیز در دستور کار خود قرار داده اند، بنابراین انتقادها باید با هدف اصلاح و خیرخواهانه باشند.

آیت الله رکنی بیان داشت: حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه این دیدار به تبیین شرایط فعلی و اقتضائات آن پرداختند و گفتند، امروز نظام اسلامی با یک جنگ همه جانبه اقتصادی مواجه است که از یک اتاق جنگ و با دقت و اهتمام کامل هدایت می شود اما در کنار این جنگ، یک جنگ مهم رسانه ای و تبلیغاتی نیز در جریان است که بیشتر اوقات از آن غفلت می شود.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند،مسئولان باید کار را جهادی انجام دهند و  اهداف این جنگ رسانه ای، ایجاد اضطراب، یأس، ناامیدی و احساس بن بست و بدبین کردن مردم نسبت به یکدیگر و نسبت به دستگاههای مسئول و همچنین بیشتر و بزرگ‌تر نشان دادن مشکلات اقتصادی در ذهن جامعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه یادآور شد:باید مراقب باشیم مبادا با گفتار و رفتار خود در زمین دشمن بازی کنیم راه علاج حل مشکلات کشور خالی کردن پشت دولت نیست.

این استاد حوزه علمیه گفت: ایجاد رابطه سالم بین افکارعمومی و دستگاههای دولتی و انتقاد منصفانه  وکمک عملی کردن در این شرایط حساس از وظایف ماست، دشمن در خارج به تنهایی نمی‌تواند نقشه خود را به پیش ببرد بلکه باید لشکری در داخل داشته باشد  تا به کمکش بیایند مثلا همین احتکارها کمک به دشمن است.

خطیب جمعه شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: اگر مسؤولیتی پذیرفت چه وزیر باشد و چه وکیل نباید کار اقتصادی و تجارت کند چرا که باعث استفاده از رانت خواهد شد.

وی در پایان گفت:  مرز بین تخریب و انتقاد حفظ شود همه مردم تحت فشار و مشکلات هستند و همه باید به دنبال مقابله با دشمن باشیم و به رهنودهای رهبر معظم گوش فرا دهیم وبه کارببندیم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه