English

کمک حدود ۶۰۰ میلیون تومان گیلانیان در جشن عاطفه ها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان میزان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها را تشریح کرد.

کمک حدود ۶۰۰ میلیون تومان گیلانیان در جشن عاطفه ها

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا جواد زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با قدردانی از مشارکت و حضور گسترده مردم استان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها گفت: مردم نوع‌دوست و نیکوکار استان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها و در یک برآورد اولیه حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی اهداء کردند.                                                                          

وی بابیان اینکه امسال در جشن عاطفه‌های سال جاری ۵۰ پایگاه کمیته امداد و ۲۶ مرکز نیکوکاری کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کردند، افزود: کمک‌های مردم شامل حدود ۹۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و حدود ۵۰۰ میلیون تومان هم در قالب کمک غیر نقدی بوده است.

هشت هزار دانش‌آموز و ۲ هزار دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد گیلان

جواد زاده بابیان اینکه درحال حاضر هشت هزار دانش‌آموز و ۲ هزار دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند افزود: برای تأمین سبد تحصیلی هریک از این دانش آموزان و دانشجویان ۳۰۰ هزار تومان نیاز است که امیدواریم تمام این مبلغ با کمک خیران و مردم نیکوکار استان تا پایان ماه جاری تأمین شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با ابراز امیدواری از اینکه با کمک‌های بیش‌ازپیش مردم و خیران بتوانیم تا قبل از بازگشایی مدارس سبد تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت را تأمین کنیم، گفت: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) هر گیلانی می‌تواند به نیت پنج‌تن آل عبا (ع) مبلغ پنج هزار تومان برای تأمین سبد تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اهداء کند.

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۱۱ مهرماه سال جاری در سطح مدارس برگزار می شود

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۱۱ مهرماه سال جاری در سطح مدارس سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: دانش آموزان و اولیاء آن‌ها کمک‌های خود را در قالب ۳۵۰ هزار پاکت نیکوکاری توزیع‌شده در سطح مدارس به همنوعان خود اهداء می‌کنند و کمک‌های جمع‌آوری‌شده به تشخیص مدیران مدارس صرف امور تحصیلی دانش آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت می‌شود.

جواد زاده بابیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا پایان مهرماه سال جاری ادامه دارد یادآور شد: مردم نوع‌دوست گیلان می‌توانند کمک‌های خود را به‌صورت حضوری به دفاتر کمیته‌های امداد در سراسر استان و یا با شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳# و همچنین شماره تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و نرم‌افزار سکه برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت اهداء کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی