English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

کشف و توقیف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان / دستگیری ۳ نفر

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف و توقیف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان و دستگیری 3 نفر خبر داد.

کشف و توقیف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان / دستگیری 3 نفر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توقیف و 3 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در ادامه برنامه های خود در پی وصول خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق به وسیله یک دستگاه اتوبوس مسافربری به استان کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: سرنجام کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده اتوبوس حامل کالای قاچاق را حین ورود به استان شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت آن را هنگام تخلیه بار در مقابل یکی از انبار های سطح شهر متوقف کردند.

سرهنگ سلیمیان گفت: در این عملیات طی بازرسی صورت گرفته از اتوبوس و انبار مذکور در مجموع تعداد 119 باکس سیگارت خارجی ،1956 ثوب پوشاک زنانه و 4 عدد باطری خودرو ،تعداد 20 کارتن پودر مکمل c و28 کیسه قهوه خارجی قاچاق را کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ارزش محموله های کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه 3 فرد مرتبط با محموله های قاچاق دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه