English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

استعلام صورتحساب گاز با تلفن گویا/پرداخت تلفنی صورتحساب گاز از طریق تلفن گویای ۳۸۱۹۴

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از امکان پرداخت تلفنی صورتحساب گاز از طریق تلفن گویای 38194 در شرکت گاز استان اصفهان خبر داد.

استعلام صورتحساب گاز با تلفن گویا/پرداخت تلفنی صورتحساب گاز از طریق تلفن گویای 38194

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید مصطفی علوی گفت: امکان پرداخت صورت حساب گاز از طریق تلفن گویای 38194 فراهم گردیده و مشترکین می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورتحساب گاز خود را از طریق این سامانه  تلفنی پرداخت نمایند.

وی افزود: اطلاع از آخرین صورتحساب گاز ، اطلاع از جزئیات قبض، اعلام شماره کارکرد کنتور از قابلیت های این سیستم تلفن گویا بوده که کاهش مراجعات حضوری به ادارات، کاهش مصرف سوخت به جهت تردد، کمک به مدیریت زمان  از جمله مزایای این سامانه است.

علوی بیان داشت: استفاده از این روش درجهت جلب رضایت مشترکین عزیز صورت گرفته که سبب توسعه دولت الکترونیک و بی‌نیاز شدن از مراجعه حضوری به ادارات گاز یا بانک ها و به تبع آن کاهش صرف وقت و هزینه برای مشترکین خواهد شد.

اصفهان- مدیر عامل شرکت گاز

وی خاطر نشان کرد: مشترکین عزیز می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 38194 و انتخاب عدد1، با وارد کردن شماره اشتراک، شماره کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی آن، مبلغ صورتحساب گاز خود را به سادگی و بسیار سریع پرداخت نمایند .

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: از طریق این سامانه تلفنی، امکان ثبت شماره کنتور مشترکینی که هنگام قرائت کنتور توسط ماموران کنتور خوان این شرکت، در محل حضور نداشته اند نیز فراهم شده به این صورت که مشترک طی تماس با شماره 5 رقمی 38194 و انتخاب عدد 2، وارد کردن شماره اشتراک و تایید صحت آن، ارقام مشکی رنگ کنتور را وارد نموده و در پایان با انتخاب کلید ستاره می تواند عدد کارکرد کنتور گاز مصرفی خود را ثبت نماید.

گفتنی است؛ در حال حاضر پرداخت قبوض گاز از طریق وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان اصفهان به آدرس www.nigc-isfahan.ir) ) باکارت الکترونیکی بانکی از دیگر روش های پرداخت غیر حضوری می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی