English

فرماندار شهرستان فومن تاکید کرد؛

لزوم جلوگیری از تخریب نظام و دولت در ایام محرم

فرماندار شهرستان فومن بر لزوم جلوگیری از تخریب نظام و دولت در این ایام تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همدلی هستیم.

لزوم جلوگیری از تخریب نظام و دولت در ایام محرم

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمود قاسم نژاد بر لزوم آماده سازی فضای بصری ادارات، شهر و جامعه برای استقبال از محرم تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی مدیون محرم و عاشورا است و این را باید در عمل نشان دهیم.

وی با بیان اینکه هیات امنای مساجد باید وظیفه کند باشند، گفت: لازم است مراسمها پرشور و با حضور وعاظ برگزار شود و تدابیر لازم جهت پذیرایی از عزاداران نیز فراهم آید.

لزوم جلوگیری از ورود انحرافات به عزاداری

قاسم نژاد در بخش دیگری از اظهارات خود بر لزوم جلوگیری از ورود انحرافات به عزاداری و استفاده افراطی از آلات موسیقی اشاره کرد و گفت: پرهیز از افراط و رعایت شأن و حرکت این ماه حیاتی است

کنترل و ساماندهی ایستگاههای صلواتی

فرماندار شهرستان فومن بر لزوم کنترل و ساماندهی ایستگاههای صلواتی نیز تاکید کرد و افزود: پذیرایی از عزاداران در مساجد انجام گیرد و تا ساعت ۱۲ شب عزاداری خیابانی به پایان برسد.

فرماندار +فومن

قاسم نژاد از نیروی انتظامی نیز خواست که در برقراری نظم و امنیت حداکثر تلاش خود را انجام دهد و همچنین از ظرفیت بسیج نیز در این راستا استفاده کند.

لزوم جلوگیری از تخریب نظام و دولت در ایام محرم

وی در بخش دیگری از اظهارات خود بر لزوم جلوگیری از تخریب نظام و دولت در این ایام تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همدلی هستیم.

نباید از اهمیت نماز ظهر عاشورا غافل شویم

امام جمعه فومن نیز در این نشست بر  برپایی نماز ظهر عاشورا تاکید کرد و گفت: نباید از اهمیت نماز ظهر عاشورا غافل شویم.

حجت الاسلام صفوی  فعال تر شدن کانون مداحان شهرستان فومن را خواستار شد و افزود: بقعه سیدجواد موسوی به عنوان قطب فرهنگی این شهرستان نیازمند برگزاری کارهای فرهنگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی