English

امروز عصر درسنندج؛

استقبال مسئولین و جامعه ورزشی کردستان از مربی تاریخ ساز تنیس روی میز ایران

"جمیل لطف الله نسبی" سرمربی متفکر تنیس روی میز ایران و مرد با اخلاق سنندجی با استقبال معاون سیاسی، امنیتی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، پیشکسوتان و جامعه ورزشی استان وارد سنندج شد.

استقبال مسئولین و جامعه ورزشی کردستان از مربی تاریخ ساز تنیس روی میز ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ "جمیل لطف الله نسبی" سرمربی متفکر تنیس روی میز ایران و مرد با اخلاق سنندجی عصر سه شنبه 13 شهریورماه با استقبال معاون سیاسی، امنیتی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، پیشکسوتان و جامعه ورزشی استان وارد سنندج شد.

در این مراسم، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی استانداری، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، پیشکسوتان، ورزشکاران و جامعه ورزشی استان با اهدا گل و شیرینی از مربی تنیس روی میز سنندجی استقبال کردند.

تیم ملی تنیس روی میز ایران به سرمربیگری "جمیل لطف الله نسبی" بعد از 60 سال توسط نوشاد عالمیان در بازی های آسیایی جاکارتا صاحب نشان برنز شد.

این مربی سنندجی نیز از سال 94 سرمربیگری تیم ملی ایران را عهدار است و در المپیک 2016 ریو ، مسابقات مختلف جهانی و بازی های کشورهای اسلامی تیم کشورمان را همراهی کرده و توانسته با تلاش مضاعف و استفاده از دانش مربیگری خود تاکنون کارنامه درخشانی را بر جای گذاشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه