English

مدیرامور زراعت جهاد کشاورزی گیلان اعلام کرد؛

پایان برداشت هندوانه از باغات استان گیلان/فعالیت سه هزار باغدار گیلانی در زمینه کشت هندوانه

مدیرامور زراعت جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به پایان برداشت هندوانه از باغات استان گیلان، اظهار کرد: امسال ۶۸ هزار و ۲۰۰ تُن هندوانه از باغات استان گیلان برداشت شده است.

پایان برداشت هندوانه از باغات استان گیلان/فعالیت سه هزار باغدار گیلانی در زمینه کشت هندوانه

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، ابراهیم اکبرزاده مدیرامور زراعت جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به وجود سه هزار و ۱۰۰ هکتار باغ هندوانه در این استان از برداشت ۶۸ هزار و ۲۰۰ تُن هندوانه در گیلان خبرداد.

ابراهیم اکبرزاده با اشاره به پایان برداشت هندوانه از باغات استان گیلان، اظهار کرد: امسال ۶۸ هزار و ۲۰۰ تُن هندوانه از باغات استان گیلان برداشت شده است.

برداشت هنداونه از باغ های هندوانه استان گیلان از دو ماه پیش آغاز شده است

وی با بیان اینکه برداشت هنداونه از باغ های هندوانه استان گیلان از دو ماه پیش آغاز شده است، افزود: با این میزان هندوانه برداشت شده ۶۰ میلیارد تومان درآمد نصیب باغداران گیلانی شد.

فعالیت سه هزار باغدار گیلانی در زمینه کشت هندوانه

مدیر امور زراعت جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به فعالیت سه هزار باغدار گیلانی در زمینه کشت هندوانه، گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۱۰ درصدی در برداشت هندوانه از باغ های استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه گیلان دارای سه هزار و ۱۰۰ هکتار باغ هندوانه است، خاطرنشان کرد: چاف در شهرستان لنگرود به دلیل داشتن زمین و خاک مناسب مهم ترین منطقه کشت هندوانه در استان گیلان محسوب می شود.

به گفته اکبرزاده آبکنارانزلی، لیچاه لشت نشاء، کیاشهر آستانه اشرفیه و طاهر گوراب صومعه سرا از دیگر مناطق کشت هندوانه در گیلان هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی