English

نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

تسلیم نشدن در مقابل تحریم دشمن جهاد کبیر است

نماینده ولی فقیه در گیلان پیروی نکردن از خواسته دشمن در مسائل سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علمی را بزرگ‌ترین جهاد توصیف کرد و گفت: تسلیم نشدن در مقابل تحریم دشمنان جهاد کبیر است.

تسلیم نشدن در مقابل تحریم دشمن جهاد کبیر است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی در هفتمین سالگرد شهادت یوسف فدائی‌نژاد در بقعه آقا سید ابراهیم سراوان رشت اظهار کرد: امرو تمام اقشار جامعه در سایه خون شهدا زندگی می‌کنند.

وی به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی به دلیل شهادت فرزندان این کشور در دنیا سربلند شده است.

امام جمعه رشت با اشاره به انواع جهاد از نگاه اسلام و قرآن بیان کرد: ایستادگی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس جهاد اصغر بود.

آیت‌الله فلاحتی، ایستادگی انسان در مقابل هوای نفس را جهاد اکبر خواند و تصریح کرد: مبارزه با هوای نفس بسیار سخت‌تر از مبارزه با دشمنان است.

وی، پیروی نکردن از خواسته دشمنان در مسائل سیاسی، فرهنگ، اقتصادی و علمی را جهاد کبیر توصیف کرد و گفت: تسلیم نشدن در مقابل تحریم دشمنان جهاد کبیر است.

امروز در جهاد کبیر با دشمنان هستیم

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز در جهاد کبیر با دشمنان هستیم، متذکر شد: مسؤولان نباید در مقابل خواسته‌های دشمنان انقلاب و اسلام تسلیم شوند.

آیت الله فلاحتی

آیت‌الله فلاحتی، ایستادگی در مقابل دشمن را سبب اقتدار نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز اگر در دنیا دارای عزت هستیم به دلیل جانفشانی رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی است.

وی به تحریم دشمن علیه نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در سایه اسلام، قرآن، ولایت و خون شهدا در مقابل دشمنان ایستاده است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان بر گرفته از قیام امام حسین(ع) است، اظهار کرد: شهدا با جانفشانی خود برای جامعه عزت به ارمغان آوردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی