English

هم‌زمان با ایام دهه محرم؛

نمایشگاه بزرگ از کربلا تا شام در کرمانشاه برپا می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه از برپایی نمایشگاه بزرگ از کربلا تا شام در کرمانشاه هم‌زمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

نمایشگاه بزرگ از کربلا تا شام در کرمانشاه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی بابیان اینکه نمایشگاه بزرگ از کربلا تا شام در کرمانشاه از 31 شهریور تا پایان مهر به مدت یک ماه برپا خواهد بود، اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ از کربلا تا شام در راستای پاسخ به یک دغدغه اساسی جامعه امروز که فاصله نسل سوم و چهارم انقلاب بافرهنگ دفاع مقدس است، برپا می‌شود.

مهدی عبدالمالکی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که با محوریت بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: کار طراحی این نمایشگاه از دو ماه پیش توسط گروهی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان انجام‌شده و سپاه نبی اکرم (ص) نیز در این مدت همکاری بسیاری خوبی با شهرداری و این دانشگاه داشته است.

وی اصلی‌ترین رویکرد برگزاری این نمایشگاه را برقراری ارتباط با اقشار مختلف مردم عنوان کرد و افزود: پرتلاشیم تا با تعامل با آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها زمینه حضور نسل‌های جدید را در این نمایشگاه فراهم کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه بابیان اینکه کار تکمیل زیرساخت‌های این نمایشگاه بزرگ در پارک شاهد شروع‌شده و تا 25 شهریور به پایان خواهد رسید، عنوان کرد: پس از اتمام زیرساخت‌های فیزیکی نمایشگاه، بحث نرم‌افزاری آن را نیز طی پنج روز با همکاری تعدادی از دستگاه‌ها انجام خواهیم داد.

عبدالمالکی با اشاره به همکاری یازده دستگاه اجرایی استان در برپایی نمایشگاه بزرگ از کربلا تا شام در کرمانشاه، اعلام کرد: نمایشگاه در دو بخش واقعه عاشورا و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه