English

انتصاب سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش استان گیلان

در حکمی از طرف مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان، سید کمال حسین پور به عنوان سرپرست معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش استان، منصوب شد.

انتصاب سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نادر جهان آرای در این مراسم با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت، ابراز امیدواری کرد با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید شاهد ارتقای بیش از پیش سطح کمّی و کیفی آموزش و پرورش استان باشیم.

وی حفظ شأن و جایگاه معلمان را وظیفه ذاتی و اخلاقی آموزش و پرورش دانست و افزود: استقبال داوطلبان کنکور و دانش آموختگان آزاد دانشگاه ها به انتخاب شغل معلمی از اعتماد جامعه به آموزش و پرورش حکایت می کند.

در این جلسه که با حضور علی حسین زاده، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش و سرپرست معاونت متوسطه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های نورالله اکبری معاون اسبق متوسطه، سید کمال حسین پور به عنوان سرپرست معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش معرفی شد.  

در حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، به سعی و تلاش در جهت تحقق اهداف تعلیم و تربیت در راستای رویکردهای نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران، عمل به اسناد بالادستی،  نقشه سند تحول بنیادین  و سیاست های دولت تدبیر و امید تاکید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه