English

توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

استقرار تیم تخصصی پزشکی در منطقه بشاگرد/درمان رایگان بیش از یک هزار و ۸۵ نفر

بدنبال اجرای طرح شهید رهنمون و کمک به مردم مناطق کم برخوردار و محرومیت زدایی، تیم درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان، شامل44 نفر متخصص، پزشک عمومی، ماما و دستیار برای ارائه خدمات درمانی رایگان به منطقه بشاگرد اعزام شدند.

استقرار تیم تخصصی پزشکی در منطقه بشاگرد/درمان رایگان بیش از یک هزار و 85 نفر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان در این رابطه گفت: طرح شهید رهنمون " اعتلای بسیج" به رهنمود مقام معظم رهبری در سال گذشته بصورت کشوری کلید خورد که هدف از این طرح رسیدگی به مشکلات معیشتی، مبارزه با معضلات و تهدیدهای اجتماعی مخصوصا در مناطق حاشیه نشین شهرها و روستاهای دور افتاده است.

پاسدار موسی رنجبری ضمن تشکر از کسانی که در این دوره با سازمان همکاری دارند افزود: 9 دندانپزشک، 5 جراح دندانپزشک، 7 دندانپزشک اطفال، 4 چشم پزشک، 4 ماما، یک متخصص جراحی عمومی، یک پزشک عمومی و 11 دستیار دراین تیم به مردم خمینی شهر، منطقه گافر و پارامون بشاگرد خدمات ارائه می دهند.

موسی رنجبری تصریح کرد: دراین مدت 2 روز از تعداد یک هزارو 892 خدمت، یک هزارو 321 نفر خدمات دندانپزشکی شامل ترمیم، پروتز و جراحی دریافت کردند که 360 نفر آن اطفال بودند. 360 نفر خدمات چشم پزشکی،، 236 نفر خدمات مامائی که یک نفر برای زایمان اعزام شد و 25 نفر خدمات جراحی عمومی دریافت کردند.

لازم بذکر است این خدمات به مدت 10 روز در منطقه بشاگرد ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی