English

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد

کشف ۱۵ وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان/ دستگیری ۵۳ مجرم

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازکشف 15 وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان و دستگیری 53 مجرم خبر داد.

کشف 15 وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان/ دستگیری 53 مجرم

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محمد علی یوسلیانی گفت:مأموارن فرماندهی انتظامی شهرستان با اجرای طرح امنیت محله محور که طی 24 ساعت گذشته انجام شد تعداد34 مجرم را دستگیر و 15 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه را کشف کردند.

وی افزود: در راستای تدابیر قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح ضربتی امنیت محله محور شب گذشته با چندین عملیات در نقاط مختلف شهر اجرا شد که نتایج بسیار خوبی نیز به همراه داشت.

این مقام انتظامی هدف از اجرای این طرح را برخورد بافروشندگان موادمخدر، دستگیری سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر ، دستگیری محکومان غایب و فراری و متهمان تحت تعقیب صورت گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به استفاده از ظرفیت تمام توان کلانتری ها و یگان امداد این فرماندهی در طرح مذکور اضافه کرد: در این رابطه تعداد 10 سارق، 16 نفرفروشنده مواد مخدر و 13 نفرمعتاد متجاهر و 14 نفر از محکومان غایب و فراری دستگیر شدند.

سرهنگ یوسلیانی کشف 15 تیغه سلاح سرد، توقیف 18 دستگاه خودروی متخلف، کشف 15 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه و تحویل آنها به مالباختگان را از دیگر نتایج موفق این طرح برشمرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه طرح های امنیت محله محور بنا به درخواست شهروندان و براساس نیاز و ضرورت به اجرا گذاشته می شوند، گفت: اجرای طرح های مذکور علاوه بر رضایتمندی و خرسندی مردم باعث کاهش جرایم و ارتقای سطح امنیت در شهرستان شده که این روند همچنان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی