English

استاندار کرمانشاه:

شوراها بجای سیاسی بازی به کارهای عمرانی شهرها بپردازند

استاندار کرمانشاه از اعضای شوراهای شهرها خواست که تمام تلاش و جدیت خود را برای عمران و آبادانی شهرها بکار گیرند و با دعوت و زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاران نسبت به جذب سرمایه‌گذاری تلاش کنند.

شوراها بجای سیاسی بازی به کارهای عمرانی شهرها بپردازند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در دیدار با شهردار و شورای اسلامی شهر روانسر، اظهار داشت: مردم برای عمران و آبادانی شهرها در انتخابات شوراها به افراد رأی می‌دهند لذا مردم توقع و انتظار دارند که اعضای شوراها با پرهیز از کارهای سیاسی و سخنرانی، تنها به انجام کارهای عمرانی و آبادانی شهرها بپردازند زیرا شورا یک مجلس محلی است که وظیفه تلاش برای توسعه فضای شهری و عمرانی دارد.

وی با اشاره به واگذاری اختیارات به شوراها بر اساس قانون اساسی، گفت: قانون اساسی یکسری اختیارات دولت‌ها را به مردم واگذار کرده و این مردم در انتخابات قدرت و اختیار خود را به چند نفر برگزیده و منتخب در شوراها می‌دهند لذا شوراها وظیفه‌دارند که با تمام وجود برای توسعه عمرانی و اقتصادی شهرها تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه از اعضای شورای اسلامی شهر روانسر خواست که با توجه به ظرفیت‌های گردشگری این شهر به رونق اقتصادی و عمران و آبادانی آن با دعوت و زمینه‌سازی برای توسعه سرمایه‌گذاری کمک کنند.

مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: همواره از مسئولین و مدیران استان خواسته‌ایم که برای جذب سرمایه‌گذاری همکاری و همراهی مناسبی داشته باشند و هم‌اکنون فضا برای ایجاد سرمایه‌گذاری در استان فراهم است.

مهندس بازوند با اشاره به وجود یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری در شهر روانسر مانند سراب روانسر گفت: این سراب دارای ظرفیت بسیار مهم و بزرگی برای توسعه گردشگری در این شهر است که اعضای شورا می‌توانند با ارائه راهکار و برنامه‌ریزی توسعه فضای گردشگری روانسر را فراهم سازند.

وی همچنین از اعضای شوراهای اسلامی شهرها خواست که به مطالعه قانون شهرداری‌ها و شوراها اهتمام داشته باشند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: مردم در انتخابات فقط به عملکردها رأی می‌دهند و باکسی هم تعارف ندارند لذا اگر فردی خوب کار کند در انتخابات بعدی دوباره به وی رأی خواهند داد و اگر خوب کار نکند به افراد دیگری رأی خواهند داد.

استاندار کرمانشاه همچنین با توجه به درخواست شهردار و شورای اسلامی شهر روانسر جهت مساعدت و کمک مالی به این شهر موافقت و دستورات لازم را برای تخصیص یک میلیارد تومان برای توسعه فضای شهری این شهر صادر کرد.

وی در ادامه گفت: اگر شهرداری روانسر با کمبود ماشین‌آلات نیز مواجه است دفتر شهری استانداری با در اختیار گذاشتن این ماشین‌آلات به این شهرداری برنامه‌های خود را دنبال و پیگیری کند.

وی همچنین از دفتر شهری استانداری خواست که هر 15 روز یک‌بار مقدمات برگزاری نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی هرکدام از شهرها و شوراها با استاندار را فراهم سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه