English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

تقدیر ۱۰۰ گردشگر خارجی از مهمان نوازی پلیس گردشگری در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تقدیر 100 گردشگر خارجی از مهمان نوازی پلیس گردشگری در اصفهان خبر داد.

تقدیر 100 گردشگر خارجی از مهمان نوازی پلیس گردشگری در اصفهان

به گزارش خبر گزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به تاثیرات مثبت احداث ایستگاه پلیس توریسم و گردشگری گفت: در 5 ماهه امسال 100 گردشگر خارجی با حضور در ایستگاه پلیس گردشگری این فرماندهی از نوع رفتار و مهمان نوازی پلیس ایران تقدیر و تشکر کردند.

وی افزود: در 5 ماهه نخست امسال، 100 نفر از گردشگران خارجی که عمدتاً از کشورهای آسیای شرقی، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسلونی، سوئیس، اسپانیا، روسیه، برزیل و آمریکا بودند با حضور در ایستگاه پلیس گردشگری اصفهان از رفتار مهربانانه و مهمان نوازی پلیس ایران تقدیر و تشکر کردند.

 سردار مهدی معصوم بیگی اظهارداشت: یکی از اهداف راه اندازی پلیس گردشگری در فرماندهی انتظامی استان اصفهان و استقرار ایستگاهی به همین منظور در میدان تاریخی حضرت امام (ره) شهر اصفهان، ارائه خدمات و راهنمایی گردشگران خارجی و نشان دادن چهره مهربانانه از پلیس ایران است.

وی افزود: براساس همین رویکرد نیروهای کادر و وظیفه مسلط به زبان های خارجی در ایستگاه پلیس گردشگری اصفهان که نخستین و تنها ایستگاه در کشور نیز به شمار می آید جذب شده و به ارائه خدمات برای گردشگران پرداختند.

این مقام انتظامی با اشاره به تاثیرات مثبت احداث ایستگاه پلیس "توریسم و گردشگری" در میدان تاریخی حضرت امام (ره)، گفت: از زمان احداث این ایستگاه شاهد مراجعه تعداد بسیار زیادی از گردشگران خارجی به کارشناسان پلیس و دریافت خدمات و راهنمایی از آنان مواجه بودیم.

سردار معصوم بیگی، ارائه نقشه مناطق گردشگری به زبان انگلیسی، آشنا کردن گردشگران خارجی با نقاط گرشگری استان و کشور، ارائه آدرس به گردشگرانی که راه خود را گم کردند، پیگیری و بازگرداندن کیف یا دوربین های مفقود شده گردشگران، راهنمایی در خصوص رفتن به هتل ها و مراکز اقامتی را از جمله خدمات پلیس گردشگری اصفهان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی

مقام ارشد انتظامی استان اصفهان افزود: در 5 ماهه نخست امسال، 100 نفر از گردشگران خارجی که عمدتاً از کشورهای آسیای شرقی، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسلونی، سوئیس، اسپانیا، روسیه، برزیل و آمریکا بودند با حضور در ایستگاه پلیس گردشگری اصفهان از رفتار مهربانانه و مهمان نوازی پلیس ایران تقدیر و تشکر کردند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه بنا به گفته این تعداد از گردشگران خارجی، آنان تصور یک چهره خشن از پلیس ایران داشتند، گفت: آنها،  پلیس اصفهان و ایران را منحصر به فرد، مهربان، خوشرو و بسیار مهمان نواز توصیف کرده و از اینکه ماموران پلیس گردشگری قادر بودند به راحتی به زبان آنها صحبت کنند، ابراز شگفتی کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 90 درصد گردشگران خارجی عنوان کردند که برای نخستین بار به ایران سفر می کنند و برخورد گرم و مهمان نوازی پلیس ایران باعث شده که باز هم به ایران سفر کرده و دیگر دوستان خود را نیز برای سفر به این کشور ترغیب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی