English

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان خبر داد

اهدای ۵۲۷ منبع خانگی آب به مناطق روستائی محروم در اصفهان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان از اهدای ۵۲۷ منبع خانگی آب به مناطق روستائی محروم در اصفهان خبر داد.

اهدای ۵۲۷ منبع خانگی آب به  مناطق روستائی محروم در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جلال یزدانی گفت: 527 منبع آب ۲۰۰ لیتری با هزینه‌ای بیش از ۸۲ میلیون تومان توسط کمیته امداد اصفهان به مددجویان ساکن در مناطق روستایی محروم اهدا شد.

وی بابیان اینکه این نهاد همواره در فصول گرم و سرد سال اقدام به تهیه و توزیع تعدادی از اقلام ضروری زندگی برای مددجویان مناطق روستایی محروم می‌کند، گفت: در تابستان امسال با توجه به خشک‌سالی و کمبود آب آشامیدنی در تعدادی از مناطق روستایی استان، این نهاد برای حمایت مؤثر از خانوارهای تحت حمایت در این مناطق اقدام به خرید و توزیع منبع آب خانگی کرد.

یزدانی تعداد این منابع را ۵۲۷ عدد اعلام کرد و گفت: ۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی برای تهیه و توزیع این اقلام هزینه شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان  با بیان اینکه این نهاد به مناطق محروم روستایی توجه ویژه‌ای دارد، گفت: جلوگیری از گسترش فقر و افت کیفیت زندگی روستائیان باعث کاهش مهاجرت آن‌ها به شهر‌هاست و از حاشیه نشینی و تبعات بین نسلی آن در خانوارهای مهاجر روستایی جلوگیری می کند.

وی توزیع آبگرمکن دیواری، یخچال، پنکه، کولر و بخاری را از دیگر اقدامات این نهاد برای حمایت از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در مناطق محروم روستایی برشمرد و گفت: در سال ۹۶ بیش از ۵۱۶ میلیون تومان در این زمینه هزینه و منجر به بهره‌مندی دو هزار و ۷۸ خانوار نیازمند از این اقلام شد.

یزدانی بابیان اینکه استان اصفهان، استانی پهناور و با پهنه وسیع جغرافیای است، گفت: ما در اصفهان هم روستاهای کوهستانی و هم روستاهای واقع در دل کویر داریم که برخلاف تصور رایج نسبت به بهره‌مندی گسترده این استان از منابع و امکانات، دارای ضرایب محرومیت بالا و آسیب‌پذیری زیاد خانوارهای نیازمند ساکن در آن‌ها، هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان با اشاره به محدودیت منابع کمیته امداد گفت: درزمینهٔ عرضه خدمت به محرومان، نیازمند مشارکت گسترده مردم نیکوکار و خیران گران‌قدر اصفهانی هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه