English

همزمان با هفته دولت؛

ساختمان اداره گاز محمد آباد جرقویه افتتاح شد

همزمان با هفته دولت ساختمان اداری و پست امداد اداره گاز محمد آباد جرقویه افتتاح شد.

ساختمان اداره گاز محمد آباد جرقویه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، همزمان با  هفته دولت و دهه ولایت، ساختمان اداری و پست امداد اداره گاز شهر محمد آباد جرقویه سفلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ضمن اظهار خرسندی از اینکه مکانی امن و راحت در جهت خدمات رسانی کیفی در اختیار مردم جرقویه قرار می گیرد، گفت: داشتن اداره ای مناسب و شایسته حق مردم ولایت مدار و زحمت کش این منطقه محروم کویری است.

علوی  با اشاره به اینکه بیش از 2500 هزار مشترک در محمدآباد سفلی می توانند از خدمات گازرسانی بهره مند شوند، گفت: برای احداث ساختمان اداری و پست امداد اداره گاز محمد آباد با زیربنای 130متر مربع  بیش از 7 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: سالیانه بیش از 170 میلیارد تومان برای نگهداری از تاسیسات و تجهیزات گازرسانی در سطح استان هزینه می شود لذا صیانت از این سرمایه های ملی و قدردانی ازنعمت گاز طبیعی که یکی از انرژی های ارزشمند و استراتژیک کشور است وظیفه همگانی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: سیاست و چشم انداز ما استمرار و ایمنی گاز است و کارکنان شرکت گاز استان اصفهان در مسیر خدمتگزاری به مردم  همواره سرآمد بوده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی