English

با حضور وزیر نیرو و استاندار گیلان صورت گرفت؛

افتتاح هم زمان شش پروژه شرکت برق منطقه ای گیلان

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، شش پروژه زیربنایی در بخش توزیع و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای استان گیلان با اعتباری بالغ بر 602 میلیارد ریال با حضور دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو و دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان در شهرستان های رشت، آستارا ، لاهیجان و رودسر به صورت همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح هم زمان شش پروژه شرکت برق منطقه ای گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در این آیین که در رشت برگزار شد توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و تجارت استان را نیازمند زیر ساخت‌های لازم در حوزه آب و برق رسانی دانست و ابراز امیدواری کرد: انشاء الله با حضور وزیر نیرو و اتخاذ تصمیمات لازم شاهد توسعه خدمات رسانی در حوزه آب، برق و کاهش مشکلات این بخش در سال‌های آتی باشیم.

وی با اشاره به متقاضیان قابل توجه در بخش صنایع سازگار با اقلیم استان اظهار داشت: با وجود محدودیت‌ ها در برق رسانی در مواردی با خطرپذیری، برق مورد نیاز صنایع تامین گردید .

 استاندار گیلان گفت : انشاء الله با حمایت های وزارت نیرو بتوانیم برق مورد نیاز صنایع در حال توسعه و جدیدالاحداث استان را تأمین کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان خواستار برگزاری نشست اختصاصی وزیر نیرو با مدیران ذیربط استانی شد و افزود: امیدواریم در این نشست با ارائه گزراشی از نیازهای اولویت‌بندی شده استان که در قالب برنامه راهبردی 5 ساله با برش یک ساله استخراج گردیده و بیان ضرورت‌ها شاهد حمایت‌ و اتخاذ تصمیمات لازم در توسعه خدمات رسانی در حوزه برق و آبرسانی استان باشیم.

گفتنی است پروژه های پست 63 و 20 کیلوولت توحید گلسار و اتصالات مربوطه و افزایش ظرفیت بخش انتقال پست و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست آستارا، افزایش ظرفیت ترانس های پست لاهیجان ، پست سیار 63 و 20 کیلو ولت مستقر در پست شهید رحیم آبادی کلاچای و خط 63 کیلوولت رشت شمالی _ قلی پور در شهرستان های؛ رشت، آستارا، لاهیجان و کلاچای از توابع رودسر طرح هایی هستند که با حضور وزیر نیرو و استاندار گیلان به بهره برداری رسید .  

حدود 400 هزار مشترک برق در گیلان وجود دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی