English

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری کردستان اعلام کرد:

۱۰۰ درصد جمعیت شهری کردستان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان به مناسبت هفته دولت، به بیان برخی از شاخص های شرکت از جمله میزان بهره مندی جمعیت شهری از استان از آب آشامیدنی سالم پرداخت.

100 درصد جمعیت شهری کردستان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ محمدحسین محمدی اظهار داشت:100درصد جمعیت شهری کردستان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه 100 درصد جمعیت یک میلیون و 196 هزارنفری شهری استان زیر پوشش آب شرب بهداشتی و سالم هستند، افزود:  یک میلیون و 140 هزار نفر نیز زیر پوشش تأسیسات فاضلاب شهری قرار دارند.

محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5 تصفیه خانه آب با ظرفیت 304 هزار مترمکعب در شبانه روز اقدام به تصفیه آب می کنند، ضمن آنکه با تکمیل تصفیه خانه های در دست اجرا 22 هزار مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت تصفیه آب استان افزوده خواهد شد.

مدیرعامل آبفا کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 6 تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت 185000 مترمکعب در شبانه روز اقدام به تصفیه فاضلاب می کنند، ضمن آنکه با تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب در دست اجرا 37 هزار مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت تصفیه فاضلاب استان افزوده خواهد شد.

 محمدی خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال 11 پروژه اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در پنج شهر و با اعتبار 18/9میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: این پروژه ها در شهرهای سنندج، قروه، بلبان آباد، دهگلان و سریش آباد به بهره برداری می رسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی