English

بهره‌برداری از ۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد ریال در بخش رودبنه لاهیجان

بخشدار بخش رودبنه از افتتاح و بهره‌برداری از ۵ پروژه عمرانی، خدماتی، زیرساختی و … به مناسبت هفته دولت در این بخش با ارزش 15 میلیارد و 500 میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای 38 نفر خبر داد.

بهره‌برداری از 5 پروژه با اعتبار بیش از 15 میلیارد ریال در بخش رودبنه لاهیجان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، بخشدار بخش رودبنه از افتتاح و بهره‌برداری از ۵ پروژه عمرانی، خدماتی، زیرساختی و … به مناسبت هفته دولت در این بخش باارزش 15 میلیارد و 500 میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای 38 نفر خبر داد.
سید محمد علوی در این رابطه گفت: هم‌زمان با چهارمین روز از هفته دولت پروژه‌های عمرانی، خدماتی، زیرساختی و … بخش رودبنه شهرستان لاهیجان با حضور سرپرست فرمانداری لاهیجان، مردم و مسئولین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
بخشدار رودبنه افزود: از مجموع 10 پروژه قابل‌افتتاح در بخش رودبنه شهرستان لاهیجان امروز 5 پروژه با ارزش 15 میلیارد و 500 میلیون ریال به‌صورت نمادین افتتاح‌شده است.
علوی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها 38 اشتغال موقت ایجادشده است.
وی به تشریح این طرح‌ها پرداخت و گفت: پروژه آسفالت شیرجوپشت به طول ۲/۲ کیلومتر با هزینه ۴۴۰ میلیون تومان، پروژه اجرای طرح هادی در پهمدان به طول ۱/۳ کیلومتر با هزینه حدود ۲۰۰ میلیون، پروژه برق اکبرآباد به متراژ ۴۵۵ متر خط ۲۰ کیلوولت، ترانس ۵۰ کیلووات، تابلو و همچنین ۷۰۰ متر فشار ضعیف درمجموع با ۱۳۰ میلیون هزینه، لوله‌گذاری خطوط انتقال آبیاری مدرن در شیخ‌علی کلایه به طول هزار و 450 متر برای ۱۰۰ هکتار عرصه با هزینه ۶۳۰ میلیون تومان، آسفالت پروژه حسنعلی‌ده- جیرباغ با عملیات راه‌سازی به طول هزار متر با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان صبح امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه