English

استاندار فارس در جشنواره شهید رجایی:

ارائه خدمت به مردم، مهمترین شاخصه انتخاب مدیران نمونه استان بود/ خروجی عملکرد دستگاه های اجرایی باید جلب رضایت عمومی باشد

استاندار فارس در جشنواره شهید رجایی تأکید کرد: مهم ترین موضوع ارزیابی کارگزاران دولت و انتخاب مدیر نمونه استان؛ چگونگی ارائه خدمت به مردم است لذا خروجی عملکرد دستگاه های اجرایی، باید جلب رضایت عمومی باشد.

ارائه خدمت به مردم، مهمترین شاخصه انتخاب مدیران نمونه استان بود/ خروجی عملکرد دستگاه های اجرایی باید جلب رضایت عمومی باشد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان تأکید کرد: مهم ترین موضوع ارزیابی کارگزاران دولت و انتخاب مدیر نمونه استان؛ چگونگی ارائه خدمت به مردم است لذا خروجی عملکرد دستگاه های اجرایی، باید جلب رضایت عمومی باشد.

جشنواره شهید رجایی

وی ادامه داد: باید میزان اثربخشی برگزاری جشنواره های شهید رجایی بر اساس رضایت عمومی، خدمت رسانی به مردم و ارتقای نگاه مردم به نظام اسلامی سنجیده شود.

جشنواره شهید رجایی

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که هر دستگاه اجرایی مأموریت مشخصی دارد که بر اساس آن اهداف و موضوعاتی را تعریف و برای رفع مشکلات تلاش می کند، تصریح کرد: ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی باید براساس مأموریت های تعریف شده باشد و بر این اساس باید مأموریت ها و اهداف سازمانی به دقت و روشنی برای مدیران تبیین گردد.

جشنواره شهید رجایی

استاندار فارس افزود: من به خودارزیابی اعتقاد دارم به شرط این که برنامه های دقیق ارزیابی برای مدیران و کارکنان تعیین شود تا براساس شاخص های تعریف شده اقدام به خودارزیابی نمایند.

جشنواره شهید رجایی

تبادار اضافه کرد: علاوه بر ارزیابی رسمی دستگاه های اجرایی، باید نظرات مردمی و کسانی که دریافت کنندگان خدمات دستگاه های اجرایی هستند نیز مورد توجه قرار گیرد.

جشنواره شهید رجایی

وی ادامه داد: به عنوان مثال در موضوع اشتغال، باید عملکرد دستگاه های اجرایی به گونه ای ارزیابی کرد که تا چه حد در رونق اشتغال و تسهیل در زمینه جذب سرمایه گذاری مؤثر بوده اند.

جشنواره شهید رجایی

استاندار فارس با تأکید بر این که ارزیابی باید همراه با نگاه آموزشی و انگیزشی باشد و رضایت عمومی نیز باید در آن لحاظ شود، گفت: سلامت اداری، شفافیت و مراوده صحیح با مردم، از جمله مؤلفه هایی است که باید در ارزیابی دستگاه های اجرایی مورد توجه جدی قرار گیرد تا خدمات دستگاه های اجرایی برجسته تر از گذشته به مردم صورت گیرد.

جشنواره شهید رجایی

این مقام عالی استان با بیان این که نامه امام علی(ع) به مالک اشتر دارای برترین مضامین در زمینه نظام اداری است و در طول تاریخ بی نظیر است، اظهار داشت: در این نامه، امیرالمومنین(ع) در موضوعات مختلفی مانند تکریم تجار و  بازرگانان و تفاوت قائل شدن میان خطاکاران و افرادی که با سلامت فعالیت می کنند؛ توصیه ها و رهنمودهای روشنگرانه ای ارائه می دهند که باید مورد توجه ما قرار گیرد.

جشنواره شهید رجایی

نماینده عالی دولت در فارس خاطرنشان ساخت: دستگاه های برگزیده در جشنواره شهید رجایی باید در سال جاری تلاش و کارکرد بیشتری داشته باشند، زیرا انتظار و توقعات عمومی از آن ها بالاتر می رود.

جشنواره شهید رجایی

تبادار با بیان این که رکن اساسی کارگزاری در جمهوری اسلامی ایران، رضایت عمومی است، افزود: اگر مردم از مسئولین رضایت داشته باشند با امیدواری بیشتری برای رفع مشکلات و ایجاد آینده ای بهتر تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به این که با وجود تنگناهای اقتصادی طرح ها و  پروژه های زیادی در هفته دولت و در نقاط مختلف استان فارس به بهره برداری می رسد، گفت: در هفته دولت سال جاری، یک هزار و 323 طرح با دو هزار و 511 میلیارد تومان اعتبار، در هفته دولت به بهره برداری می رسد و 8 طرح بزرگ با 11 هزار میلیارد تومان اعتبار نیز در دست اجرا است.

جشنواره شهید رجایی

نماینده عالی دولت در استان فارس مشخصه برجسته شهید رجایی به عنوان شهید برتر کارگزار دولت را مردم دار بودن وی برشمرد و تأکید کرد: امیدوارم همه ما بتوانیم مردم دار باشیم و از فرصت مسئولیت و مدیریت برای خدمت بیشتر به مردم و جلب رضایت خداوند استفاده کنیم.

به گزارش موج، در این مراسم از دستگاه های اجرایی، مدیران کل و کارمندان نمونه استان فارس تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه