English

دقایقی پیش صورت گرفت؛

افتتاح ایستگاه شماره ۳ مجتمع آبرسانی شهید علی احمد گودرزی بروجرد در هفته دولت

در سومین روز از هفته دولت ایستگاه شماره 3 مجتمع آبرسانی شهید علی احمد گودرزی شهرستان بروجرد به بهره‎برداری رسید.

افتتاح ایستگاه شماره 3 مجتمع آبرسانی شهید علی احمد گودرزی بروجرد در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، عصر امروز و در سومین روز از هفته دولت ایستگاه شماره 3 مجتمع آبرسانی شهید علی احمد گودرزی بروجرد افتتاح شد.

معاون مدیرکل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در آئین افتتاح این پروژه گفت: از سال 92 تاکنون ساکنان بیش از 800 روستای استان از نعمت آب شرب سالم بهره‎مند شده‎اند.

مجتبی دالوند اظهار کرد: در شهرستان بروجرد از مجموع اعتبار 7 میلیارد تومانی مصوب سال گذشته 6 میلیارد و یکصد میلیون تومان تخصیص یافت.

مجتمع آبرسانی شهید گودرزی، آب مورد نیاز 14 روستای بروجرد را تامین می‌کند

وی عنوان کرد: پروژه مجتمع آبرسانی شهید گودرزی روستای دهگاه بروجرد آب مورد نیاز 14 روستای این شهرستان را به میزان 25 لیتر بر ثانیه تامین می‎کند.

معاون مدیرکل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان ادامه داد: فاز نخست این پروژه سال 95 به بهره‎برداری رسید و امروز با افتتاح فاز دوم آن از ایستگاه روستای آقایی به ایستگاه روستای مروک 7 روستا را با جمعیت یکهزار و 230 نفر از نعمت آب بهره‎مند می‎کند.

برای اجرای این پروژه، 16 هزار متر لوله‌گذاری شده است

دالوند افزود: به منظور اجرای این پروژه حدود 16 هزار متر ‎لوله‎گذاری انجام و یک واحد ایستگاه پمپاژ احداث و همچنین 3حلقه چاهک تجهیز و 5 باب مخزن بتنی به حجم 520 متر مکعب ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: در مجموع به منظور اجرای این پروژه آبرسانی در سال 96 اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومانی هزینه شده است.

معاون مدیرکل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی شهید بروجردی به زودی به اتمام می‎رسد، گفت: پروژه آبرسانی روستای کفشگران در کمتر از یک ماه آینده آماده افتتاح است.

به زودی پروژه آبرسانی به روستاهای گیجالی و کیوره آغاز می‌شود

دالوند تاکید کرد: به زودی عملیات اجرایی دو پروژه روستاهای گیجالی و کیوره آغاز می‎شود، از طرفی با حفر چاه و اجرای پروژه روستای بصری مشکل آب اهالی این روستا برطرف ‎شده است.

وی در ادامه از شهروندان روستایی خواست که با مصرف بهینه آب و عدم استفاده از کنتورهای غیر مجاز شرکت آب و فاضلاب را در ارائه خدمات و انجام وظایف آن یاری رسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه