English

پیام تسلیت استاندار در خصوص جان‌ باختن چهار نفر در آتش‌سوزی جنگل‌های مریوان

استاندار کردستان در پی حادثه آتش‌‌سوزی جنگل‌‌های مریوان و جان‌باختن چهار نفر از فعالان محیط زیست و مصدوم شدن تعدادی دیگر، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های این عزیزان و عموم مردم استان، خواستار نامگذاری این روز به عنوان روز پاسداشت محیط زیست کردستان شد.

پیام تسلیت استاندار در خصوص جان‌ باختن چهار نفر در آتش‌سوزی جنگل‌های مریوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان به نقل از پایگاه اطلاع‌‌رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا به دنبال حادثه آتش‌‌سوزی جنگل‌‌های مریوان و جان‌باختن چهار نفر از فعالان محیط زیست و مصدوم شدن تعدادی دیگر، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است؛ حادثه جانکاه از دست دادن چهار نفر از فعالان مردمی محیط زیست کردستان در واقعه آتش‌سوزی جنگل‌های مریوان موجب اندوه بسیار اینجانب و همه مردم دلسوز استان کردستان شد.

بدون شک علاوه بر این اندوه، مرگ قهرمانانه و پر افتخار این عزیزان درس بزرگی برای همه ما در فداکاری و احساس مسوولیت در برابر محیط زیست است.

جنگل‌ های زاگرس به عنوان بخش مهمی از میراث طبیعی و ملی ما اهمیت حیاتی بسیاری برای تمام مردم منطقه دارد و دفاع از آن و به مصاف آتش رفتن، مردانگی، جسارت، شهامت و از خودگذشتگی بسیاری می‌‌خواهد که این دلیرمردان با جان خود بر آن صحه گذاشتند و بدون شک روح پرافتخار آنان بر بلندای زاگرس و در ذهن و قلب مردمان کردستان تا ابد جاری است.

اینجانب به نمایندگی از دولت، ضمن ابراز تاثر عمیق خود و تسلیت به خانواده‌های این عزیزان جان‌باخته، از تمام ارگان‌ها و ادارات و مردم شریف کردستان می ‌خواهم نهایت همکاری، دلجویی و ابراز همدردی را با آنان داشته باشند و مراسم شایسته و در شان عمل قهرمانانه و خداپسندانه جان‌‌باختگان این حادثه برگزار نمایند و نیز پیشنهاد می‌نمایم برای یادآوری مسؤولیت همگی ما در برابر محیط زیست و میراث طبیعی، روز سوم شهریور هر سال به یاد این عزیزان و مدافعان میراث طبیعی ما با عنوان «روز پاسداشت محیط زیست کردستان» گرامی داشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه