English

رئیس ستاد مردمی اطعام غدیر در اصفهان خبر داد

اطعام ۵۰ هزار نفری به مناسبت عید غدیر در اصفهان/ توزیع همزمان در ۲ استان کشور

رئیس ستاد مردمی اطعام غدیر از اطعام 50 هزار نفری به مناسبت عید غدیر در استان اصفهان و توزیع همزمان در 2 استان کشور خبر داد.

اطعام 50 هزار نفری به مناسبت عید غدیر در اصفهان/ توزیع همزمان در 2 استان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، سید روح‌اله اعتصامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: توزیع 50 هزار نفری غذا به مناسبت عید غدیر با همکاری خیریه‌ها، مساجد، کانون‌های فرهنگی در استان اصفهان انجام می شود.

وی افزود: ستاد مردمی اطعام غدیر در اصفهان امسال با مشارکت مردمی  بیش از 75 هزار پرس غذا در  3 استان اصفهان، یزد و گیلان طبخ و توزیع خواهد کرد.

اعتصامی بیان داشت: مواد اولیه پخت غذا از بهترین مواداولیه تأمین و توسط 700 خدمه پخت می شود.

رئیس ستاد مردمی اطعام غدیر ادامه داد: از 75 هزار پرس غذا در عید غدیر 60 درصد در مناطق محروم و 40 درصد در دیگر مناطق توزیع می گردد.

وی اظهار داشت: از 75 هزار پرس اطعام عید غدیر، 50 هزار پرس غذا در اصفهان، 10 هزار پرس غذا در استان یزد، 3 هزار پرس غذا در اسالم خلخال، 1100 پرس غذا در نمک‌آبرود، 1100 پرس غذا در کلاردشت، 500 پرس غذا در سیسنگان و  500 پرس غذا در تنکابن توزیع خواهد شد.

اعتصامی در ارتباط با تشکیل این ستاد مردمی گفت: در سال 90 ستاد مردمی اطعام عید غدیر با هدف احیای سنت اطعام در روز عید غدیر در اصفهان تشکیل شده است.

اطعام غدیر

وی بیان داشت: از سال گذشته با پخش کلیپ‌های ستاد مردمی اطعام غدیر در فضاهای مجازی، مشارکت مردم از سراسر کشور و حتی خارج از کشور افزایش چشم‌گیری داشته است.

اعتصامی تصریح کرد: هیچ سازمان وارگان دولتی  با ستاد مردمی اطعام عید غدیر همکاری ندارد.

رئیس ستاد مردمی اطعام غدیر در پایان گفت: صداقت در نیت مشارکت‌کنندگان و الطاف امیرالمؤمنین(ع) باعث توسعه و گسترش اطعام  در روز عید غدیر شده است.

گفتنی است؛ امسال طبخ غذا برای اطعام عید غدیر در دانشگاه اصفهان صورت می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه