English

برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان شهری در اصفهان

نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان شهری اصفهان از 7 تا 10 شهریورماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا می‌شود.

برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان شهری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان شهری با رویکرد ارائه ایده‌های نوین و آخرین دستاوردهای حوزه مبلمان شهری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد شد.

24 شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، شهرکرد و سمنان دستاوردهای خود در زمینه‌های مبلمان شهری و پارکی، روشنایی‌های پارکی و شهری، لایت‌باکس تبلیغاتی، تبلیغات شهری، تولیدات پلی‌اتیلن‌های پارکی، مبلمان و المان‌های شهری، نمایشگرها و سیستم‌های روشنایی، کفپوش و چمن مصنوعی را در بیش از 2500 مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.

سازمان نوسازی و بهسازی، سازمان زیباسازی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، شرکت تعاونی روستایی دهیاری‌ها، شرکت کاردان صنعت، شرکت تخشا صنعت پویان، شرکت آسا یادگار شهرنگار، شرکت نوبر پارت ایران، شرکت نیک‌اندیش، شرکت آلفا نیرو و شرکت کاغذ سفید از جمله مشارکت‌کنندگان نمایشگاه امسال به شمار می‌روند.

اصلی‌ترین تفاوت این دوره از نمایشگاه با دوره‌های گذشته، حضور جدی سازمان‌ها و نهادهای اصلی و متولی عنوان نمایشگاه مبلمان شهری به شمار می‌رود به طوری که فضای نمایشگاهی منسجمی از روح کالبدی شهر ایجاد خواهد کرد.

در کنار این نمایشگاه، چند همایش علمی و تخصصی نیز برگزار خواهد شد که علاقمندان به حوزه‌های شهرسازی، ترافیک، عمران شهری و بهینه‌سازی فضاهای شهری مخاطبان اصلی آن هستند.

نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان شهری اصفهان طی روزهای هفتم تا دهم شهریورماه امسال و از ساعت 16 تا 22 برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه