English

استاندار فارس در جریان افتتاح مرکز جامع آسیب دیدگان اجتماعی شهر صدرا:

شهر صدرا، علاوه بر توسعه عمران و راه سازی، به توسعه گردشگری، اجتماعی و فرهنگی هم نیاز دارد

استاندار فارس در جریان افتتاح مرکز جامع آسیب دیدگان اجتماعی شهر صدرا تأکید کرد: متولیان و مسئولان شهر صدرا باید علاوه بر توسعه عمران در حوزه های راه سازی، به زمینه های دیگر توسعه همچون گردشگری، امور اجتماعی، فرهنگی و... نیز توجه داشته باشند.

شهر صدرا، علاوه بر توسعه عمران و راه سازی، به توسعه گردشگری، اجتماعی و فرهنگی هم نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در مراسم افتتاح مرکز جامع آسیب دیدگان اجتماعی شهر صدرا با اشاره به اینکه شهر صدرا؛ علاوه بر توسعه عمران و راه سازی؛ به توسعه گردشگری، اجتماعی و فرهنگی هم نیاز دارد؛ گفت: متولیان و مسئولان شهر صدرا باید علاوه بر توسعه عمران در حوزه های راه سازی، به زمینه های دیگر توسعه همچون گردشگری، امور اجتماعی، فرهنگی و... نیز توجه داشته باشند.

وی با ابراز خرسندی از اقداماتی که در راستای عمران شهری صدرا در دستور کار قرار دارد، تأکید کرد: کنار گذاشتن حاشیه ‌ها و تقویت همراهی، هماهنگی و هم افزایی امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری، مجموعه عمران و توسعه صدرا و مردم شریف این شهر؛ زمینه آبادانی بیش از پیش را در این شهر جدید فراهم کرده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به افتتاح مرکز جامع نگهداری آسیب دیدگان اجتماعی در شهر صدرا یادآور شد: این مرکز که با همت جمعی و همکاری مسئولان در شهرستان شیراز و شهرصدرا راه اندازی شده است؛ علاوه بر صدرا، شیراز و استان فارس، خدمات جامعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی به جنوب کشور ارائه خواهد داد.

استاندار فارس همچنین به وجود مراکز بسیار مهم با تأثیرگذار بین المللی در شهر صدرا اشاره کرد و بیمارستان پیوند اعضاء را از جمله این مراکز عنوان کرد و گفت: آینده شهر صدرا بسیار مناسب خواهد بود زیرا این شهر می تواند در ارائه خدمات مختلف گردشگری، درمانی، آموزشی و... به کلانشهر شیراز و استان فارس بسیار مؤثر باشد.

تبادار در ادامه سخنان خود به اهمیت تکمیل راه‌های ارتباطی صدرا اشاره کرد و تصریح کرد: سه راه ارتباطی به منظور تقویت زیرساخت های حمل و نقل به شهر صدرا در دستور کار قرار گرفته است که یکی از این راه ها به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به اهمیت فاضلاب و سایر خدماتی که نیازهای زیستی و بهداشتی شهروندان را تأمین می کنند، گفت: ارائه این گونه خدمات باید در اولویت خدمت رسانی به شهر صدرا  قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی