English

فرصت ارسال طرح به سومین جشنواره مجسمه‌های شنی لنگرود تمدید شد

فرصت ارسال طرح به سومین جشنواره مجسمه‌های شنی لنگرود تمدید شد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با اشاره به ارسال بیش از ٣٠ طرح از هنرمندان سراسر کشور برای شرکت در سومین جشنواره مجسمه‌های شنی لنگرود، اظهار کرد: فرصت ارسال طرح برای حضور در این جشنواره تا چهارم شهریور تمدید شد.

فرصت ارسال طرح به سومین جشنواره مجسمه‌های شنی لنگرود تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سهراب مقدسی با اعلام این خبر افزود: پیش از این، فرصت ارسال طرح تا ٣٠ مرداد اعلام شده بود که با تقاضای هنرمندان علاقمند به حضور در این جشنواره، این فرصت پنج روز تمدید شد.

وی با بیان اینکه فرصت مذکور غیرقابل تمدید است، تصریح کرد: اسامی آثار منتخب برای حضور در جشنواره، روز دوشنبه ٥ شهریور اعلام می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود یادآور شد: حسین طوسی، محمد ذبیح‌الله و عباس مجیدی از اساتید برجسته هنرهای تجسمی کشور، تیم داوری آثار سومین جشنواره مجسمه‌های شنی لنگرود را تشکیل می‌دهند.

مقدسی با بیان اینکه تعداد اعضای تیم شرکت‌کننده در جشنواره نباید بیش از دو نفر باشد و مسئولیت تمامی بخش‌ها از جمله ثبت‌نام، پذیرش و اخذ جایزه تنها به عهده یک نفر به‌عنوان سرگروه می‌باشد، گفت: هر گروه می‌تواند در زمان اعلام شده، حداکثر دو طرح به ایمیل جشنواره به آدرس langaroodart@gmail.com ارسال کند.

وی، جوایز بخش حرفه‌ای این جشنواره را برای نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ ٣٠، ٢٠ و ١٠ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: همچنین جایزه ١٥ میلیون ریالی به فرد شایسته تقدیر در بخش حرفه‌ای به انتخاب هیئت داوران اهدا می‌شود و در بخش غیر حرفه‌ای نیز به ١٠ نفر برگزیده هر کدام یک میلیون ریال اهدا خواهد شد.

این مسئول در پایان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مجسمه‌های شنی لنگرود در روزهای هشتم و نهم شهریورماه ٩٧، اضافه کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره می‌توانند به تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مراجعه نموده و یا با شماره تلفن‌های ٠١٣٤٢٥٢٣١٠٠ و ٠٩١١٨١٠٣١٧٠ تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی