English

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد:

کرمانشاه روی شیب کاهشی آسیب‌ها و جرائم/ مشکلات مناطق حاشیه‌نشین علمی حل می‌شود

محمدابراهیم الهی تبار در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اعلام خبر شیب کاهشی آمار جرائم و آسیب‌های اجتماعی کرمانشاه، گفت: مشکلات مناطق حاشیه‌نشین‌ طی یک پروسه مدون و همه‌جانبه در دستور کار مدیران استان است.

کرمانشاه روی شیب کاهشی آسیب‌ها و جرائم/ مشکلات مناطق حاشیه‌نشین علمی حل می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون استاندار کرمانشاه بابیان این مطلب که خبرهای خوبی از مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه درراه است، ابراز داشت: برای رفع مشکلات مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه طی یک پروسه مدون و همه‌جانبه تمامی دستگاه‌ها بسیج شده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به سیر کاهشی جرائم استان، خاطرنشان ساخت: کرمانشاه اولین استانی است که بنا بر اعلام مسئولین قوه قضاییه جرائم آن با 9.9 درصد سیر کاهشی به خود گرفته است و از طرفی آمار خودکشی استان نیز 16 درصد کاهش از سال گذشته تاکنون روبرو بوده است.

وی عمده جرائم به‌ویژه جرائم اولویت‌دار مانند طلاق و خودکشی عنوان کرد که سیر کاهشی به خود گرفته است و اظهار داشت: در بحث برخی آسیب‌های اجتماعی ازجمله خودکشی وضعیت خوبی نداریم، اما تلاش‌ها برای کاهش این آسیب‌ها شروع‌شده و هم‌اکنون در بحث آسیبی مانند خودکشی 16 درصد در سال گذشته کاهش داشته‌ایم که این امر نشان می‌دهد در این زمینه‌ها کارشده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه یکی از معضلات استان را بحث سکونتگاه‌های غیررسمی عنوان کرد و افزود: تلاش‌های بسیاری برای رفع این معضل شده و 10 استان در این زمینه به‌عنوان اولویت کار معرفی‌شده‌اند که کرمانشاه نیز جزو آن‌ها است و در جهت سهولت در پیشبرد امور این مناطق پنج دفتر تسهیل گری در آن‌ها راه‌اندازی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه