English

کنترل لایه به لایه جمعیت از مبدا در اربعین حسینی/ اتباع غیر ایرانی از مرز شلمچه تردد می کنند

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور گفت: اربعین امسال طرح کنترل لایه به لایه جمعیت از مبدا مطرح است یعنی نظارت و مراقبت از استان های مبدا شروع خواهد شد.

کنترل لایه به لایه جمعیت از مبدا در اربعین حسینی/ اتباع غیر ایرانی از مرز شلمچه تردد می کنند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار محسن فتحی زاده بیان داشت: از مجموعه انتظامی، مرزبانی و مسئولان استانی که در تلاش هستند تا گردهمایی اربعین حسینی با نظم و امنیت کاملی برقرار شود، تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: همانطور که سال گذشته اربعین حسینی(ع) بسیار باشکوهی در کمال امنیت، آرامش، انضباط و با رعایت قوانین و مقررات برگزار که موجب افتخار و عزت برای نظام، انقلاب و مردم شد و همچنین تقدیر مسئولان داخلی و کشور عراق را در پی داشت.

سردار فتحی زاده عنوان کرد: همکاری مردم در زمینه های مختلف، تلاش و زحماتی که مسئولان برای آماده سازی زیر ساخت ها انجام می دهند همه با هم کمک خواهد کرد که امسال کنگره اربعین حسینی در بهترین شرایط ممکن انجام شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در شرایط کنونی مهمترین دغدغه ما زمان است، بیاان داشت: در بازدیدی که از مسیرها و پایانه های مرزی شلمچه و چزابه داشتیم، بحمدالله اقدامات خوبی طرح ریزی و در حال انجام است و می طلبد در مدت زمان باقی مانده همت و تلاش پررنگی را داشته باشیم تا آمادگی ها به حداکثر ممکن برسد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا و رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور اظهار داشت: نیروی انتظامی طرح های خود را بازبینی کرده و از سال گذشته ده ها جلسه در موضوعات مختلف در خصوص اربعین به طور مستمر برگزار و طرح ریزی های خوبی صورت گرفته که ان شاءالله امسال اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اتباع غیر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی می بایست از مرز شلمچه عبور کنند، بیان کرد: برابر پیش بینی های صورت گرفته امسال اتباع خارجه افزایش تردد خواهند داشت که می بایست تمهیدات لازم را پیش بینی کنیم.

سردار فتحی زاده در پایان گفت: از ابتدای ورود به استان تا پایانه های مرزی در مسیر رفت و برگشت باید تمهیدات ویژه صورت پذیرد البته اربعین امسال تحت عنوان طرح کنترل لایه به لایه جمعیت از مبدا مطرح است یعنی نظارت و مراقبت از استان های مبدا شروع خواهد شد.

سردار "حیدر عباس زاده" فرمانده انتظامی خوزستان در ابتدا با تشریح اقدامات و تمهیدات فرماندهی انتظامی استان، گفت: از ابتدای ورودی های استان تا شهرستان های "دشت آزادگان" و "خرمشهر" در مسیرها پایگاه های ثابت و سیاری در حوزه انتظامی و ترافیکی پیش بینی شده تا ان شاءالله با تلاش های ویژه، برنامه ریزی و طرح های مناسب همانند سال گذشته هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی